Alla inlägg under juni 2007

Av Lina - 30 juni 2007 13:51

Japp... har lunch på HELA  fyra timmar... jag har nämligen delat pass idag.. 7-12, 16-20..men det é lugnt......synd på vädret bara - mulet... var så fint imorse.. sol och knappt några moln...


Nä nu ska jag göra mig lite kyckling sallad...mumma...



....update:.....salladen..

Av Lina - 30 juni 2007 00:01

Nu é klockan över tolv och jag borde egentligen ligga i sängen nu... börjar ju klockan sju imorgon...men men.... det é lätt att fastna här.. läsa lite bloggar och så.....*ler..


Annars har kvällen vart skapligt...jobbet gick kanon... smörade lite.. och då funka det toppen....ibland é gubbarna och tanterna riktigt söta...=)...  


Jag har bokat tid till "kåta"Smulan hos farbror doktorn på måndag.....

Hädanefter kanske man kan få sova på nättern.....blir bra det...


Nä nu blir det sängen..natti

Av Lina - 29 juni 2007 12:49

att jag skulle börja blogga.... nej nej......


Jag har känt nu i några dagar att jag verkligen måste få skriva av mig......Inte för att jag vill att någon ska tycka synd om mig.... men just nu är allt bara botten..... nog för att jag brukar hamna i någon svacka då och då.. men nu är det verkligen värst.....=(

Bara jag och katterna hemma - karln jobbar, ovän med min mor, har svårt att prata med pappa, syster är osocial, andra sidan av släkten orkar jag inte träffa, M:et jobbar borta i sommar, friends har fullt upp.....och vännen har gjort mig lessen...

Jag vet att jag måste rycka upp mig och ta tag i livet.... men det é svårt när man inte vet hur man ska ta sig till......jag vet ju inte om jag vill ha det jag har nu....


Shit vad förbaskad jag är på mig själv att jag inte sökte skola i höst.... nu ska jag slava på där jobbet ännu ett år.......en del é ju inte kloka...

Hmmm... jag é verkligen bara neg just nu.....är rädd att sommaren bara ska swisha förbi.. jag som verkligen skulle ta tillvara på de här månaderna ........jag mådde bra i början av sommaren.... men nu så önska jag att jag aldrig träffat....


Semestern börjar till veckan....skönt....längtar så till nästa helg.. gatufesten... då blir det röj.. måste se till så att jag kommer ner på torsdag......Gatufesten är verkligen höjdpunkten den här sommaren......Ett litet ljus i alla fall... hoppas på bra väder...


Nä nu ska jag klä på mig ....tror jag ska ta en prommis... rensa tankarna... Jobbhelgen börjar klockan fyra... känns faktiskt inte sååå jätte tungt....good...


just....fick ett samtal igår.. trevligt..=)...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards