Alla inlägg under november 2007

Av Lina - 29 november 2007 19:26

Ja jag vet...det é snart december och jag äter surströmming....men det var faktiskt ganska gott...=)


Jag var i alla fall och fikade mé H på "Bakfickan"....Jag köpte en liten sallad och en MER. Sen var jag tvungen att köpa en kopp varm choklad...jag var så frusen...-5 grader idag...=(


Ikväll händer inte så mycket...ska se lite på tv..äta fruktsallad...sen ska jag och mina föräldrar se klart på en film.....jag tror att det var en månad sedan vi började se den...så det é kanske tid att se klart den nu..=)


Jaha ja...é det bestämt nu??...låter det vara där det é?...känns tungt..men nog det bästa...



Av Lina - 29 november 2007 10:50

Idag klev jag faktiskt upp strax efter klockan åtta.....väldigt ovanligt för mig...jag é ju faktiskt ledig idag..=)......Det känns faktiskt jättebra att jag é uppe och har redan klätt mig och målat mig...

Jag messade lite mé H...vi ska ta en fika på stan sedan..blir trevligt det.


Fasiken vad jag é kluven....blä...dumma...

  


                                          

Av Lina - 28 november 2007 22:50

Min dag har vart lika händelselös som vanligt...jobbade 12-16...Klockan 18.00 hade vi träningsmatch mot P94..hmm....småpojkar...det var ingen vidare match..en del av pojkarna var flera huvuden kortare än oss..men vann gjorde vi i alla fall..


Nu ikväll har jag sett på "Bonden" och Grey's. Det var säsongsavslutning på Grey's..men oj vilket jobbigt avsnitt....allt strulade till sig....jag blev väldigt irri.....nu får man inte se vad som händer förrän nästa säsong..*suck...


...att jag inte var så jäkla feg.....jag vill ju....!!!

Av Lina - 27 november 2007 22:28

Men fy fy...vet ni vad jag gör?!?!...jag sitter faktiskt och äter chips, dipp och dricker Coca cola....och ser på "brothers and sisters". Jag som skulle vara så nyttig på vardagarna..men idag kunde jag faktiskt inte hålla mig!=)


Idag har det inte hänt så mycket...Jobbat 7-14.30 Sen var jag på stan och gjorde av mé lite pengar. Det blev ett ny hårkkämma, hårspännen, nytt puder (strulade bort en helt ny ask i lördags..*sura), rengöringskräm och sen lite andra småsaker på Dollarstore...rolig affär det..alltid hittar man något=)


Det é så otroligt underbart..nu kommer jag att ha sovmorgon i 6 dagar...antingen é jag ledig lr så jobba jag kvällen. Jag é verkligen ingen morgonmänniska, så det ska bli skönt att få sova ut.



Av Lina - 26 november 2007 21:59

Jag åkte till J igår och segade framför tvn och åt en efterlängtad kebabis...men jag blev besviken, det var inte lika gott som det brukar..=(


Idag har jag jobbat 7-16..en otroligt seg dag. Jag trodde aldrig att klockan skulle slå 16...men som tur var gjorde den det tillslut=)

Ikväll har jag vart på träning...Jag ska försöka vara duktig den här veckan!. På onsdag har vi träningsmatch mot P94...det ska bli skoj.


Lite roligt det där....att han inte fattat...det finns ju inget intresse...lägg ner!..*skratta


Då var det ännu en....jag då?


Vad göra???....pojkar...


Ja jag vet...skriver mycke i gåtor......men det é för att ni inte ska förstå allt...*ler.


Nä nu blir det duschen....



Av Lina - 25 november 2007 20:26

Jaha ja...då var det söndag igen...nu går dagarna och veckorna verkligen undan. Jag kan inte fatta att det gått en hel veckan sedan vi var i Ume och hälsa på syster...


Igår blev det i alla fall bussresa till Bollnäs. Vi åkte klockan tolv och var framme vid 16 tiden (då hade vi även stannat i Hudik och ätit). Matchen då?...jo den vann vi, 86-53. Det var faktiskt jätte jämnt efter första perioden, 15-15, men sen drog vi ifrån. Det kändes skönt att vinna när vi hade åkt så långt.

Jag måste säga det, jag hatar verkligen de vita matchstället....så stora storlekar. Sist jag hade det på mig trivdes jag inte alls, jag tyckte det bara "hängde". Den gången hade jag storlek L. På matchen igår fick jag stolek XL(det fanns inget annat)...fatta vad det måste ha sett tokigt ut...jag drunknade ju nästan i det..*skratta.

Vi kom i alla fall hem strax före elva .......Då var det bara att börja och göra i ordning mig....jag skulle ju ut på krogen.


Jag hade rätt så kul på Kramm...men det blev nog lite för mycke dricka på så kort tid....lite ångest idag..*skratta.....sen var jag ju en klantskalle i natt när jag skulle hem...berusad-högklackat-halt...ingen bra kombination.....ramlade gjorde...men vart det var vet jag inte...jag måste i alla fall ha slagit ansiktet..för jag har ett skrapsår på höger kindben....Lina Lina Lina...*asg


Idag har jag inte gjort så mycket......trött...Ätit god mat i alla fall..porterstek och pressad potatis och portersås. Min kusin och hennes fyra ungar ha vart här och hälsat på ...trevligt. Vi träffas inte så ofta eftersom att hon bor i Stockholm.


Nä nu ska jag ta och fixa lite dipp och chips...gott mé nå salt.




Av Lina - 23 november 2007 23:42

Hur kunde Daniel egentligen åka ut??..fattar inte det...han skulle ha vart kvar till finalen ju. Var det många som "glömde" rösta lr??....Egentligen ska jag inte säga nå...röstade inte själv..men min mor gjorde det. Andreas lr Amanda skulle ju ha åkt...=(....Ingen fara för Daniel ändå..skivkontrakt lär han ju få direkt..!!!=)


Idag har jag jobbat och sen blev det en sväng på stan mé mamsen=mathandling. Jag bestämde att vi skulle äta tacos ikväll...och så blev det...det var väldigt gott..=)


Imorgon é det samling på hallen klockan 12...vi ska till Bollnäs, och spela match. Jag fattar inte..hur kan de lägga en match klockan 17 på en lördag eftermiddag!!!....Skandal!....Jag hade egentligen ingen lust att åka, men känner att jag faktiskt måste ställa upp för laget. Tyvärr lär vi väl inte vara hemma förrän runt 23 tiden på kvällen...(26mil mellan Bollnäs och Kramfors)...jag som vill på Kramm+23 imorgon. Jag får väl se hur jag känner när jag kommer hem... Jag har faktiskt varit rätt så duktigt..jag har vart lugn i två helger.=)


Nä nu väntar sängen....

Vill vill vill.....

Dumma elaking!!!!




Av Lina - 21 november 2007 16:41

Idag gjorde jag lite övertid, 1 timme och 40 minuter...alltid bra..=)...


Men åh...tänk om det kunde hända nå roligt här....lilla lilla vännen..


Nä nu ska jag göra i ordning mig för träning....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards