Alla inlägg under mars 2008

Av Lina - 31 mars 2008 21:32

Jag hade en svag aning om att det var så, men jag hoppades att jag hade fel. Hur gick det till som??? Jag försökte vara osynlig, tyvärr gick det inte. Jag skulle vilja byta, men då försvinner allt och det vill jag inte...

Hur gör jag nu som? Ska jag bara fortsätta som vanligt?, det känns som om det inte é detsamma längre=(


Jag är så rädd att välja fel, tänk om jag går miste om något bra? Just nu känns det mesta osäkert och jag blir irri för minsta lilla...förlåt det é inte meningen, jag é bara så trött...


Kroppen é tung...det är en så konstig känsla så jag inte kan beskriva den riktigt. Det konstiga sitter i nacke och ryggrad och för mé sig ett illamående, en konstig ilning/krypning.... vad händer??


Åh jag ville ju ha det där....gammhöna...!

Av Lina - 31 mars 2008 15:35

.. Vilken kung film... så himla bra...Jag och min syster har sett den hur många gånger som helst, helt klart bättre än ettan..=)



Av Lina - 31 mars 2008 15:06

Tänkte jag skulle uppdatera helgen lite:

I fredags vart det i alla fall tacos på Kramm, trevligt sällskap och underbart gott...jag tror jag skulle kunna äta tacos nästan varje dag..*ler


På lördagen var det jobb som gällde 12-21...sen fick jag självklart jobba över en halv timme till 21.30 Jag var verkligen irri när jag väl kom till Solis, jag skulle nämligen dit och duscha och göra i ordning mig för utgång. Förvånade över mig själv så var jag riktigt snabb att göra i ordning mig och jag hann även få i mig några vinglas innan det var dags att bege sig till Kramm. Det var väl en rätt okey utekväll, lagomt bra musik och en hel del folk. Jag säger bara det.."Rosa pantern" och min grå sidenklänning går inte ihop! Jag vet inte hur många gånger folk knuffade mig så att jag fick "rosa" över klänningen=(. Jag var ett X antal gånger på toa för att blöta bort fläckarna, ändå såg klänningen fördjävlig ut när jag kom hem.


På söndagen så jobbade jag 12-21 och var hur pigg som helst..=)....Riktigt skönt att slippa vara bakis..


Nu é min jobbarhelg över i alla fall...slutade klockan tolv idag och kommer nu att vara ledig i två dagar...om jag inte tar på mig att jobba nå extra..skulle ju behövas...


Hoppas ni har haft en trevlig helg


Ja precis, SÖT!

Av Lina - 31 mars 2008 15:05



Av Lina - 30 mars 2008 23:44

Allt känns så tungt..!!.. vad ska jag göra?..Kan inte bestämma nå ju..Allt blir fel!!!!..Behöver stöd...vem kan hjälpa??..Less på detta


Gonatt

Av Lina - 28 mars 2008 18:18

I morse befann jag mig på "Steakhuset" redan klockan tio. Efter solningen mötte jag upp mams för att gå på "prylis"...utförsäljning där. Vi var där i 1timme och 45 minuter, så mycke folk och länga köer. Jag köpte i alla fall en vas/flaska mé orkidéer, en liten nyckelpiga, en ampel, och två stycken ljuslycktor. Sen begav jag mig hem för att duscha.

Vid halv två tiden gick jag på stan igen för att möta upp syster. Vi kikade i lite affärer och sen gick vi på Punkten och fikade, det blev räkmacka och chokladboll. Sen gick jag hem igen.

Senare på eftermiddagen blev jag upphämtad av J för att åter igen åka på stan. J shoppade för fullt, strykjärn, strykbräda, kläder m.m

En heldag på stan har det vart idag!


Nu sitter jag i alla fall hemma. Ska alldeles strax göra i ordning mig för klockan 19 kommer E och hämtar mig, vi ska nämligen på Kramm och äta tacosbuffé....Förvånad??..*Ler


Nä nu får ni ha en bra kväll..puss och kram


Hmm..det verkar bli lite folk på klassfesten i april i alla fall..kul=)

Av Lina - 27 mars 2008 13:33

Fick byta pass på söndag i alla fall..nice. Jag jobbar 12-21, så kanske det blir en utgång i alla fall, men visst é det i helgen man ställer fram klockan en timme??? Det betyder alltså att jag får sova en timme mindre innan jag ska upp och jobba=/



Av Lina - 27 mars 2008 11:46

Underbar låt!


Delta Goodrem




Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards