Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Lina - 5 mars 2008 23:13

Nu ska jag gå och lägga mig...så fruktansvärt less och trött på allt!!!!

Av Lina - 5 mars 2008 20:23

Grabben har verkligen talang...hittar hur många covers som helst..=)



Av Lina - 5 mars 2008 20:15

Hittade länken på en annan blogg...och hon hade rätt..;op



Av Lina - 5 mars 2008 15:09

Då var jag hemma igen då..Jag slutade klockan tolv och åkte då mé mamsen på stan och blev bjuden på en räkmacka. Mycket gott var det...och mätt blev jag oxå. Sen åkte jag tillbaka på jobbet en sväng..skulle in på datorn och lägga in lite övertid och semester. Jag tänkte ta ut en semsterdag den 15 mars. Då é det nämligen Åselenappet. Första pris é 20 000kr, de hade pappa tänkt att vinna..*skratta. Vi var även där i fjol. Då blev pappa 8:a och för oss andra så gick det inge vidare. Sen den 15 mars ska jag även på 70 års kalas på kvällen. Det é min faster som fyller. Det ska bli roligt.=)


Nä nu ska jag nog sova en liten stund. Jag förstår inte varför jag é så fruktansvärt trött HELA tiden.=(


På återseende..


Ovido - Quiz & Flashcards