Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Lina - 15 mars 2008 00:01

Efter att jag suttit framför datorn i morse så gick jag faktiskt och la mig en stund. Lat é jag verkligen. Vid halv två tiden kom J hit....och jag fick en försenad födelsedagspresent...en ny telefon..Söt han é!.. Jag har alltid haft Nokia, men nu fick jag en Samsung...lite annat, det tar lite tid innan jag har lärt mig den riktigt. Jag måste i alla fall säga att jag blev riktigt glad=)


Ikväll har jag jobbat 16-21. Sen har det blivit lite vanlijglass och varma hjortron framför tvn..mys..

Nu har jag hållit på att packa inför morgondagen...fiske i Åsele (jo ja fick ledigt) och sen blir det att skynda hem till min fasters 70 års kalas. Det kommer att bli en rolig dag!

Nä nu ska jag nog väcka J som ligger och suzza på soffan...


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards