Alla inlägg under augusti 2007

Av Lina - 31 augusti 2007 11:09

...Hoppsan jag skrev aldrig nå här igår......var inte en sån händelserik dag...jobb, lunch mé mamsen, mat på Solis, film "Lavendelflickorna"..seg   =(....

Det blir mycke filmtittande på kvällarna nu..beror väl på att jag é ensam hemma..och så é det ju höst....då é det mysigt att krypa ner i soffan mé en filt och se en film....

Onsdagens film "Wild Hogs"..mé Travolta...värdelös...jag spolade mig igenom filmen..=(


Idag så é jag ledig....härligt....=)...

Jag var på stan klockan 10 i morse...gjorde ett litet ärende......nu é jag hemma igen och sitter och väntar på att klockan ska bli 12.....ska luncha mé syster ......sen bli det nog att kika i någon affär....handla lite........Får se om jag ska sola i eftermiddag...såå blek..=(


Ikväll blir det lugnt....blir nog någon film igen...karln komma hem

Imorgon ska jag upp tidigt....jobbarhelg...=(


Hmm....snurrig jag...



Av Lina - 29 augusti 2007 20:56

Idag så har i alla fall solen lyst......men det har blåst och varit kallt..tyvärr....

Jobbade 7-14...sen åkte jag på Solis och latade mig.....åt hambis, sov i 2 timmar..=(.....och slappade framför tvn...


Jag såg i alla fall en bra fim igår mé Hugh Grant, Music and Lyrics ...kanon.......Hugh é så fin *ler....och "POP" låten é sååå bra....jag rekommenderar verkligen den här filmen...=)...se länken : www.dailymotion.com/video/x1dusv_pop-hugh-grant


Just nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa nå från HM....hmm..lite sugen é jag...*ler...


Nä nu blir det duschen...sen film igen.....

Av Lina - 28 augusti 2007 21:17

Idag har det var pissväder IGEN.......fick skjuts av mamsen i morse.....regn och blåst.....jäkla höstväder.........gick knappt att använda paraflaxet....det bara blåste "bakvänt"......och självklart gick det söndert...mitt fina Ullareds paraply.......snyft....jag blev sååå irri...


Efter jobbet blev den en sväng på Dollar...köpte tre ramar, kattmat och tre jättefina svarta ljuslyktor......sen hem till  Solis och mat...=)...


Efter maten gick jag och vilade en stund...sov 1½ timme....Lina é såå lat......

Ikväll händer inte så mycke....ska hoppa in i duschen och sen blir det en film tror jag....



Här kommer ett kort på mig & Cilia från H-sands gatufest i somras


Av Lina - 27 augusti 2007 21:49

...Fy vilket tråkigt väder det har vart idag.....regnat och blåst...och kallt....bara 6 grader nu.......snyft ..jag vill ju ha mer sommar......jag har ju inte badat en enda gång på hela sommaren...skandal......om någon ändå kunde bjuda mig på en utlandsresa! ..*ler...


Vart på Dollar och inhandlat en ram idag...har satt in förstoringen på Dix...blev hur bra som helst...riktigt nöjd...så imorgon blir det Dollar igen...måste köpa lite fler ramar...20 kr....vilket toppen pris.....jag ska även handla lite andra småsaker....en jättesöt skål...och så kattmat IGEN....Smulan & Sessan äter ju som nå hästar...*skrattar


Jobbat kväll....16-20...kanon pass det...fyra ynka timmar.....gick riktigt bra..inge strul....sen fick jag skjuts hem av snälla Iris...tack tack...slapp jag gå i regnet....


Jag har gjort lite gomat ikväll......potatis, morötter, kålrötter och palsternacka i ugnen...blev inspirerad av grannen.....nu é jag verkligen proppmätt.....


Imorgon é det jobb klockan 07.00.....jag hoppas det inte regnar...jag blir på så dåligt humör då....sen har jag ingen cykel hemma heller......så då måste jag ju gå tidigare än vanligt.....


..jag måste f-n få hjälp snart...grubblar ihjäl mig annars...=(

Av Lina - 26 augusti 2007 19:50

Jag har inte kunnat skriva på några dagar...internet har jäklas här hemma igen.......blir så irri.......

Min syster flyttade idag.....Ume......Det kommer att kännas tomt på Solis utan henne..=(....tur att det finns telefon.......


Torsdag och fredag var det jobb som gällde...


Igår var det lördag...vaknade tidigt.....gick på stan mé mamsen......checkade på loppisen på stan... bara skrot alltså.....=(......blev fika, handling...en sväng på Dollarstore........solen lyste...men det blåste...riktig höstvind.....=(


På kvällen blev det vin och cider hos E.....vi var fem stycken tjejer som satt och surra...  det var riktigt trevligt. Vid elva åkte vi på Kramm.........dåligt mé folk när vi kom dit......men blev mer under kvällen......Jag hade rätt så kul.. det var många man kände där.......mycke dans...rosa pantern..*mumma...överraskningar.....söt du H...*ler......åh den där karln...haha.....fick även höra att jag var bästa tjejen...det värmde..........Sorgligt avsked.....=(........fällde en kommentar till P....tål inte karln....så dryg!!!....


Innan hemgång blev det Sylos och kebab...var sååå gott....hade ätit upp hela innan jag kommit hem.......hemvägen ja..hmm.....inge trevligt...hårda ord...snyft.........borttappad telefon, som återfanns när solen gick upp........sanningar...

...HON ska verkligen göra det.....lyx.......


Idag har vart en vanlig bakisdag.......städat lite, tvättat, pratat i fon....ätit tacos IGEN....sett en film, Sahara.....inge  vidare.....


Leif....Vart tog den där ölkorven vägen!!!!...*skratta


Imorgon blir det sovmorgon...börjar fyra.......

Nä nu ska jag hänga upp tvätten....

Av Lina - 22 augusti 2007 22:31

Kanon väder idag....var dimmigt i morse...men sen vart de sol och varmt...=)

Jobb idag då...7-14,30....jag jobbade över en halvtimme.....jäkla tvätt som aldrig ville torka.......suck=(.........annars var dagen bra...inget städ...såå härligt...*ler...

Efter jobbet blev det lite handling...måste ju ha mat....det ekade nästa i kylskåpet....

När jag kom hem blev det middag.....och så hann jag sova i en timme.....

Strax före 19 cyklade jag iväg på träning...fy så långt det var....jag var alldeles svettig när jag kom fram...*skratta....Det blev lite springning, nå övningar...och basketspel....kul var det.......så idag har Lina vart duktig...=)


Imorgon har jag sovmorgon...börjar klockan fyra......det blir nog en lugn dag...


Ja just...jag beställde kort från www.extrafilm.se  igår.........de brukar vara snabba mé leveransen...hoppas det kommer den här veckan.....


Puss

Av Lina - 21 augusti 2007 15:42

..Idag har jag vart hemma från jobbet...huvudvärk och illamående ....blir sååå less.......nån som vill byta huvud mé mig!!??........

Nu mår jag bra...så har nyss duschat...härligt.....=)...

Resten av dagen blir så lugn så lugn.......synd att jag inte kan gå ut..é så härligt väder....23 grader och sol......jag hoppas på liknande väder i morgon oxå.....

Jag har i alla fall tagit fram ett paket mé köttfärs...så idag blir det Chili corn carne.....var ett tag sedan...det é sååå gott...=).....sen blir det väl någon film skull jag tro..


Åh varför får jag inte svar..dumma...=(


Av Lina - 20 augusti 2007 22:38

Vart ledig idag...så då passade jag på att följa mé pappa och syster till Sundsvall en sväng... blev mat på McD....igen...fyfy........självklart blev det lite shopping oxå.....hmmm...jag som skulle ta det lugnt mé pengarna...=( ...jaja.....det blev i alla fall ett par svarta byxor, ett vitt linne/tunika, en svart huvtröja och armband av träpärlor....riktigt nöjd mé dagens fynd...=)


Ikväll var det meningen att jag skulle träna..men har haft så ont i huvudet...så jag lagade lite mat, makaroner och korv...och så blev det en film, Shooter mé Mark Wahlberg...den var riktigt bra....


I morgon é det jobb då.......den här lediga helgen har gått såååå fort...=(


Nu blir det sängen...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards