Alla inlägg under maj 2008

Av Lina - 30 maj 2008 14:39

Här kommer kort från festen i lördags..=)



Av Lina - 30 maj 2008 14:24

Jobbade till tolv och sen kom syster och hämtade upp mig och vi drog på stan. Vi har sprungit i lite affärer, gjort nått ärende och ätit sallad på Bakfickan...mys..=)


Nu ska jag vila en lite stund så jag é pigg till ikväll. Vinet é på kylning...=)


Ha en trevlig kväll..

Av Lina - 29 maj 2008 22:06

Idag har jag vart på stan och gjort ett ärende och därefter lunchat mé mams på Bakfickan. Det var så härligt så att vi kunde sitta ute och äta..=)


Ikväll har jag jobbat, en riktigt härlig kväll faktiskt. En händelse från kvällen var att jag höll på att ramla när jag klev in i hissen på Magistern. Hissen hade nämligen fastnat och var typ två dm nedanför golvet. Tänkt om det kommer en pensionär mé rollator lr rullstol. Livsfarligt det där! Det é inte första gången det händer, gammhissar därborta. Jag ringde till Krambo och bad dem komma dit och fixa det. Ja, J du läste rätt..*skratta


Jag har haft väldigt ont i halsen sen igår morse, men det känns lite bättre nu. Jag hoppas det det går över så jag é pigg imorgon kväll...det é nämligen personalfest då. Vi ska äta gott, leka, sjunga m.m Hoppas det blir roligt!=)




Av Lina - 28 maj 2008 19:36

Vilket kanonväder det blev nu på eftermiddagen..så underbart, nu känns det att sommaren é på G..=) Jag hoppas att det håller i sig över helgen, é ju ledig så det skulle vara toppen mé lite sol.


Jag stöp på en sak på jobbet idag...en dam skulle ha tvätten manglad. Jag har aldrig i hela mitt liv använt en mangel, det é väl bara pensionärer som håller på mé sånt..lr hur?..I dagens samhäll har man inte tid mé sånt tjaffs, vad spelar det för roll om lakanen i sängen é lite skrynkliga. Det finns personer i min generation som inte ens har ett strykjärn hemma..;oP

Biståndsenheten har nu slutat att bevilja insatster som mangling till nya vårdtagare, det tycker jag var ett bra beslut=)

Jag har i alla fall jobbat hela dag och därefter storhandlat på Apoteket. Jag gillar faktiskt en hel del av deras saker, bla ansiktsrengöringen. Den funkar jätte bra och luktar dessutom väldigt gott.=)


Nu é det strax tvtittande... Jag trodde jag skulle få sällskap..men lika seg som vanligt..;OP

Av Lina - 27 maj 2008 20:37

Jobbat hela dagen... Sen ikväll har jag vart och gjort av mé lite pengar på Dollar och på Konsum, jag har ju äntligen fått lön. Jag é så grymt shoppingsugen, men blir väl inget sådant skulle jag tro.=(. Det känns som om jag har så mycke utgifter framöver så jag måste nog hålla hårt i börsen.


Nu ska jag hoppa in i duschen.. sen blir det tv..



Av Lina - 26 maj 2008 23:21

Jag blev bjuden på ett skrovmål ikväll, var megalänge sedan jag åt det, väldigt gott =)


Såg på High Chaparall nyss..intervju mé Mike Tyson. Vilken typ..så tråkig...vad hade han proppat i sig egentligen?..Han var stentrött och sa ju ingenting. Det var visst en jobbig intervju för grabbarna....Det var pinsamt att se..


Nä godnatt på er..... Jobb imorgon igen

Av Lina - 26 maj 2008 13:10

Som sagt..ledig idag=). Tänk att nu fastnade jag här framför datorn igen, blir galen. Jag har massa småsaker att göra idag, men inget blir gjort så länge jag sitter här. Det känns som om att någon kommer att dyka upp utanför min dörr snart...bäst jag skyndar mig att gå och duscha....


Ja just..fick ett nytt smeknamn av P igår..Segpullan...Hmm....tack du..*skratta

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards