Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lina - 11 maj 2008 19:56

Då har jag kommit hem från Solis. Jag blev bjuden på jättegod mat, en gratäng mé fläskfilé, potatismos, och svampsås och till efterrätt blev det marängtårta.=)


Jag blir så fruktansvärt irri på mig själv!!!. Varför gör jag såhär??..Blir verkligen tokig. Jag kan inte tänka klart längre..jag blir bara elak!!!=(

Av Lina - 11 maj 2008 11:45

I morse när jag vaknade kunde jag inte låta bli att skratta åt mig själv...fn vad knäpp man é ibland. I natt när jag kom hem var jag på ganska dåligt humör...stenless var jag. Jag fick helt plötsligt för mig att jag skulle plocka fram en massa gamla cdskivor som var i en av garderoberna i klädkammaren. Jag började slänga ut massa saker och hittade lådan mé skivor..längst upp och längst in. Jag tror jag hittade låten jag sökte....men nu ser det verkligen ut som en bombnedslag i klädkammaren. Jag har insett det, jag var nog inte nykter när jag kom hem i natt..*asg

Kikade på inläggen jag skrev ...jag hittade i alla fall några riktigt bra låtar.=)


Mams fyller år imorgon, men vi ska fira henne idag eftersom att sis é hemma. Så nu på eftermiddagen ska jag traska bort till Solis för middag och tårta som efterrätt..mumsigt!=)


Varför é det fortfarande inget som uppfunnit alkolås på mobilen?=(.. SORRY!

Av Lina - 11 maj 2008 03:26

jag var 18 år igen...*ler



Av Lina - 11 maj 2008 03:19

Denna låt passar bra...



Av Lina - 11 maj 2008 03:13

Kommer du ihåg vännen..*ler



Av Lina - 11 maj 2008 02:14

Så vart det fest då..först hos T..sen hos M's syster...och det var riktigt trevligt...=).. Alla vet, men det förstod jag redan. Lättast vore att släppa allt.

Glajjan..ja just...som vanligt det...Träffade P.....glá för din skull vännen.. Irri igen...samma sak ...att jag aldrig lär mig. Nu ska jag verkligen sluta. Vad tjänar det till egentligen?? Vem é feg???

Det é inte jag som bestämmer.=( Det var i alla fall en skaplig kväll.. Kram

Syster, jag é inte knäpp...förlåt...*ler

Varför orka bry sig om annat när man har nog själv???

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards