Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lina - 6 maj 2008 21:34

Nu sitter jag på Solis och tar det lugnt. Det var skönt att komma hemifrån en stund. Jag har ju bara suttit inne och glott på webbtv hela dagen.

Ikväll var jag i alla fall och hämtade mitt paket från Ellos. Blev en t-shirt, ett linne, gardiner och en present till syster..resten tänker jag skicka tillbaka. Jag fick även en gratis premie -16 bestick och 8 tallrikar i vitt och lime. Blev lite besviken där..tallrikarna var i plast...det hade jag missat..men men..de var ju gratis i alla fall..=)

Nu har jag nyss lagt in en beställning mé mams på Halens.se. Lite sommargrejor. Det blev lite mycke, men har räknat mé att jag säkert kommer få skicka tillbaka en del saker...så brukar det ju alltid vara...eller hur tjejer??*ler

Egentligen borde jag spara pengar till sommaren... Syster vill att vi ska åka utomlands ...hoppas hoppas det blir av...=)


Som det ser ut just nu så får vännen stanna på sjukhuset ett tag till..=(



Av Lina - 6 maj 2008 14:31

Jag kommer kanske få ett samtal imorgon. Allting kommer kanske att ordna sig?? Jag hoppas i alla fall på det bästa....Jag behöver det här...



Av Lina - 6 maj 2008 11:32

I morse vaknade jag 7:30 av att det var ett jäkla liv utanför huset. Det var någon traktor som åkte runt, men jag vet inte alls vad han gjord..men irri blev jag..=(. Jag ville ju fortsätta att sova, så det var bara att plocka fram öronpropparna..

Nu har jag nästan nyss klivit upp. Tänkte koka mig en gröt och se lite på "Andra avenyn". Jag har brukat sett den serien någon gång då och då. Den é rätt så okey. Jag har ju missat en hel del avsnitt...och eftersom att jag é ledig idag och det inte é nå sol ute så kan jag ju lika gärna sitta innne och kika på några avsnitt.


Förlåt vännen för att jag inte hälsat på dig..=(

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards