Alla inlägg under april 2008

Av Lina - 29 april 2008 23:04

Ser ut som om det nog blir grillning imorgon kväll och vin....Kanske lite singstars?=)



Cultur Club - Karma Chameleon


Av Lina - 29 april 2008 22:33

Ja, vad säger man.....



Av Lina - 29 april 2008 18:17

Blev inget jobb idag =(Jag sov så jäkla dåligt i natt... huvudvärk och allmänt konstig..fattar inte vad det é mé mig?!?!

Jag har i alla fall pratat mé mams....jag ska försöka ringa det där samtalet. Jag vet själv att jag verkligen behöver det...


Kanon väder idag igen..synd att man inte orkar vara ute...

Av Lina - 29 april 2008 00:07

Nu blir det sängen...Klockan é alldeles för mycket. Jag börjar ju jobba klockan 07 imorgon bitti.

Suzza gott

Av Lina - 28 april 2008 23:28

Jag har inte så mycket annat för mig så jag kör väl den här listan även jag....



Namn: Lina Marie Borgström

Piercingar: Haft i ögonbrynet...men tog tyvärr bort den för flera år sedan..=( , 6 stycken hål i öronen

Tatueringar: Ett kinesiskt tecken som jag gjorde för ?!?! 8 år sedan....hmm..tiden går..=(

Längd: 173

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blond

Fräknar: Några få på sommaren

Vikt: För mycket just nu..

Önskar du att du bodde någon annanstans? Gillar kramfors...men tyvärr kan det var ganska trist här

Tycker du att du är attraktiv? Ibland så kanske man är de?

Dricker du? Tillräckligt

Använder du droger? Absolut inte

Röker du? Nä

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Laura, Ralph Lauren mfl.

Vad är du rädd för? Att något ska hända dem jag älskar

Gillar du att tvätta? Vem gör det?

Gillar du berg och dalbana? Jodå


Senaste

Filmen du hyrde? Oj...länge sedan det

Filmen du köpte? Sagan om ringen triologin till pappa för några år sedan

Låten du hörde: Vet inte vad den heter...men var en bra på tv nyss.. 

Personen du ringde? J

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Var nog något igår...har inte sett på tv i dag...har den bara på som bakgrundsmusik...=)

Person du tänkte på? Min kusin som fyller år i dag 


För eller emot

Långdistansförhållanden? För, men jag gillar det inte!

Utnyttja någon? Emot

Självmord? Själviskt

Ungdomar som röker? Idiotiskt

Använda droger? Emot

Sex före äktenskapet? För såklart

Köra onyktert? Jäkla dumt

Förhållanden? För


Favorit

Mat: Tacos och grillat=)

Sak att göra: Fiska, dansa, suzza, umgås

Sport: Basket..tyvärr é jag lat igen

Dryck: Vatten...

Kläder: Mysdress

Film: Någon bra thriller lr drama

Bil: Har tyvärr ingen egen..och kör alldeles för lite..skärpning

Serie: Greys, DH


Har du någonsin

Gråtit över en pojke? Jo

Gråtit över en flicka? Nja?

Ljugit för någon? Vem har inte gjort det?

Varit i slagsmål? Jo...

Blivit arresterad? Nä nä..snäll flicka

Träffat någon från internet IRL? Japp


Antal

Gånger du vart kär? Kär två, förälskad..många gånger

Gånger ditt hjärta brustit? Har hänt

Hjärtan brustet på grund av dig? Har hänt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Flera

Gånger ditt namn varit med i tidningen?  Ett antal pga av sport och fiske

Ärr du har på kroppen? Hatar myggbett

Pålägg som gäller: Blir mest mjukost nu

Dagens dryck: Vatten


Senaste

Boken du läste? Hanna Graaf´s bok

Personen du fick e-mail av? Reklam

Personen du fick brev av? Nått traderaköp

Personen du fick sms av? J

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I fredags

Saken du köpte? Matvaror på HK

Vad har du gjort idag? Städat, jobbat

Var det kul? Kan jag väl inte säga..;oP

Brukar du svära mycket? Alldels för ofta

När stiger du upp på morgonen? 05.45 då jag ska jobba...è jag ledig så efter klockan tio

Gillar du att slåss? Nä..

Vad har du på dig? Myskläder

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad är du allergisk mot? Känslig mot ögonfransfärgning

Var har du ont? Har ofta ont i huvudet..men inte nu..*gla

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Nje tror inte det..*ler

Håkan Hellström eller The Ark? Egentligen ingen av dem

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Gott

Är du glad nu? Nä

Var du glad igår? Nä

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är? Stressig stad, men finns mycket att göra där

Göteborg är? Trevlig stad...skulle gärna åka dit igen

Kan du sjunga? Jag é väl inge stjärna..*skratta

Land du vill besöka? Nått varmt land...

Av Lina - 28 april 2008 23:05

Jag var inte så säker på dig i början. Du var lite seg och klatrade. Det tog ett tag innan vi blev vänner. Du var inte som alla andra....jag var såå stolt över dig. Du mår inte alls bra nu och jag tror tyvärr inte att det blir bättre. Tack för den korta tid vi haft. Jag kommer alltid att älska dig.....




Jag saknar dig Samsung E-950...

Av Lina - 28 april 2008 22:53

Åh vad skönt det var att sova ut i morse..=)

Idag har det inte hänt så mycket..men jag har i alla fall inte latat mig... Jag har haft fullt upp hela dagen...diskat, dammsugat, torkat golv, försökt få bort allt katthår från gardiner och från soffan...Jag älskar mina katter..men ibland önska jag att de vore "nakenkatter"...åh det é ju hår överallt..=(

Ikväll har jag jobbat och det var stressigt som vanligt. Jag blir bara så irri på en del människor..

Efter jobbet var jag in på Hemköp och köpte en stor påse mé naturgodis...Jag tyckte att jag hade förtjänat den..=)..Så gott mé cashewnötter, pistagenötter, wasabi..Synd att det inte är så jätte nyttigt..=(


Jag har en kompis som åker till Italien nu i dagarna...fy vad avis jag blir. När ska jag kunna åka någonstans då??..Finns det ingen snäll pers. som har lust att bjuda mig på en resa?..*ler

Av Lina - 28 april 2008 00:00

Såg på "Körslaget" i eftermiddag och då sjöng en av körerna den här låten. Jag hade helt glömt bort den..det var en av mina favoriter då jag var yngre..



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards