Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Bjöd grannen på mat...

Av Lina - 20 juli 2008 22:51

Idag lagade jag makaroner, köttbullar och frysta grönsaker till middag. Eftersom att det var kanonväder ute så bestämde jag mig för att sätta mig i bikini på balkongen och äta. Jag säger då det..KLANT!.. När jag satt mig tillrätta i solstolen och precis ska till att äta så råkar jag stöta till tallriken så hälften av den varma maten hamnar på mitt lår, i stolen, på golvet och jag tror även det hamnade lite mat på grannens balkong...oops..=). Jag blev så elak att jag skrattade åt mig själv. Som tur var så hade jag gjort en extra matlåda som jag kunde ta lite mer mat ifrån.


Helgen då?...

På fredag blev det fest hos Emma i H-sand, trevligt som vanligt=)... Vi besökte stadsfesten och såg på EMD. Det var fina pojkar, men det kändes nästan som att det bara var jag och E och massa fjortis som stod och lyssnade. E och jag gick iväg för att ta ut pengar för att köpa något drickbart, men hamnade istället på "Big boy"..mycke gott..=)

Det blev hemgång ganska tidigt, men åh vad underbart det var att få komma hem och sova..=)

På lördagmorgon klev jag upp redan klockan 09..tokpigg var jag ..=)


Resten av helgen har bestått av mat på Solis, Narniatittande, solning, promenader. Det har vart en ritkigt skön helg.


Imorgon é det jobb som gäller igen...


Sov sött...


Takida den 9 aug..vill vill vill..=)


Ja just det... Jag har en röd McDbricka hemma.....;op

 
 
Sanna

Sanna

20 juli 2008 23:40

Takida är nu spikad för oss ;) Då blir det röj!

http://starliife.blogg.se

 
ebe

ebe

21 juli 2008 14:05

fråga: varför ha du en röd mcdbricka hemma? :P hm. det är såna gånger som man tappar maten man borde ha så städat att man skulle kunna ätit från golvet ;)

http://attvaramusimitthus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 september 2008 13:48

Jag lever faktiskt....;oP   Här finns jag nu....Zincriosa

Av Lina - 11 augusti 2008 01:23

Får de om jag uppdaterar här imorgon. Jag har sovmorgon...så kanske orkar skriva då. Nu blir det sängen.   Natti natt ...

Av Lina - 2 augusti 2008 23:48

Rolig sida där du samlar in poäng som du kan byta mot presentkort på bio och på olika kända butikskedjor=)..Checka här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=57572 Nämn gärna att du é värvad av mig=)..skriv Kimmymone i fältet ...

Av Lina - 31 juli 2008 12:20

Igår jobbade jag hela dagen..vilken värme det var ute..kvavt...äckligt nästan.   På kvällen fick jag besök och det blev vindrickande=) Efter 22 så anlände vi på Kramm för att checka läget. Där var det en hel del folk, riktigt trevligt. Tyvärr blev de...

Av Lina - 31 juli 2008 06:48

Det här inlägget é tillängnat er..=) Vaknade för ett tag sedan av att telefonen lät. Det var S som ringde. Hon satt mé sin karl på Arlanda och väntade in flyget till Grekland. Jag hoppas ni får det toppen där nere och att ni tar hand om er. Jag é int...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards