Alla inlägg under juni 2008

Av Lina - 30 juni 2008 23:21

Jo nu känns det att jag har semester. Nu är det nystädat och fint här...så skönt..=)

Promenad måste införas på schemat..=)


Jag har alltid litat på min känsla...och det gör jag även denna gång..

Av Lina - 30 juni 2008 13:52

Då var det bara att ta tag i städningen då..fy så mycket det é att göra. Jag har verkligen ingen lust...men detta é ett måste. Jag kommer inte att kunna slappna av och känna att jag har semester förrän det é fint här hemma.


Jag har min familj och mina vänner som jag älskar...ni vet vilka ni är.. Tack för att ni finns!=)

Av Lina - 30 juni 2008 11:16

Jag har jobbat precis hela helgen och igår klockan 21:30 gick jag äntligen på semester. Jag ska nu var ledig i 14 dagar och det känns rätt så skönt. Jag ska försöka ta till vara på den här tiden, för jag vet att det kommer att gå så himla fort. På torsdag åker jag till Sundsvall och Gatufesten. Jag hoppas på mycke ös....det ser i alla fall ut att bli bra väder..=). För min skull....snälla kom inte och förstör min helg..=(


Livet går vidare..steget é taget..Jag vet att det é rätt....jag vet allt jag själv har sagt. Det är ändå så tungt...Allt det fina då?..ibland vill jag bara glömma...få minnesförlust..det vore lättast. Ibland är det bäst att inte få veta, slipper jag tänka. Jag känner verkligen att jag har ett hjärta..för det värker nu..*snyft



Av Lina - 27 juni 2008 00:06

Har suttit mé spelet större delen av kvällen. Jag har ju blitt riktigt kung på det där....men nu gav jag upp...blev lite otäckt..=(

Av Lina - 26 juni 2008 21:14

Jason Mraz - I'm Yours



Av Lina - 26 juni 2008 20:32

Gavin Degraw - Follow Through



Av Lina - 26 juni 2008 18:17

Jag é fortfarande kvar på Solis....seg alltså. Nu har jag i alla fall fått mat..lövbiff, klyftpotatis, stekta kantareller, bea och sallad mé feta.. mumma... Nä om jag ska ta cykeln och bege mig hem till katterna..


Här kommer en bild på Majros & mig från Stadsfesten...dryg jag ser ut..*skratta



Av Lina - 26 juni 2008 15:18

Idag har jag en ledig dag...så skönt. Vart på stan och uträttat lite ärende plus att jag köpt min Gatufestbiljett. Åh jag längtar tills nästa helg=)...I år blir det tredagars..ska bli kung. Nu hoppas jag verkligen vi slipper regnet ..vill ha sol..= mysväder. M...det kommer att bli kul..jag lovar..=)


Nu sitter jag på Solis..men ska väl snart gå hemöver....hem till mitt

spel..*ler


Jag på Solis



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards