Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Lina - 3 juni 2008 23:44

Kanonväder idag igen och jobb som vanligt. Jag måste säga det...vilket beroende man har skapat...Idag när jag kom på jobbet upptäckte jag att jag glömt telefonen hemma....ingen kunde nå mig, jag kunde inte ringa någonstans, ingen klocka hade jag heller...Det é helt sjukt vad handikappad jag kände mig. Aldrig att jag glömmer telefonen igen..*skratta

När jag slutade så gick jag hem och satte mig på balkongen och åt middag. Katterna fick joina mig på ballis, men jag har verkligen svårt att slappna av när de é där ute. I förra lägenheten brukade jag ha balkongdörren öppen medans jag var inne och gjorde annat, men efter att jag hittat både Sessan och Smulan på räcket så var det slut mé det. Jag é så rädd att det ska hoppa upp på räcket och tappa balansen så att de ramlar ner. Ja, jag vet katter har bra balans, men ändå..=(


Konstigt,..jag har sovit över två timmar ikväll, men jag é lika trött än... så nu blir det sängen för mig.. Godnatt


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards