Alla inlägg under oktober 2007

Av Lina - 30 oktober 2007 17:51

Jag har inte så mycket att skriva........irri, lessen, knäpp, kluven...åh vad ska jag göra...blir galen...!!!!=(

Av Lina - 29 oktober 2007 18:57

I lördags var det första seriematchen för säsongen...jag säger bara det ...UTKLASSNING...92-32 till oss...vi spelade mot ett Sundsvalls lag.

På kvällen blev det fest på Hällgum. hos Mli....jag fattar inte riktigt...det é inte "hemma" där borta längre...snyft...fattar det inte riktigt. Festen var i alla fall trevlig=). Sen blev det Kramm....mycke äldre människor, men hade hade kul ändå...


Igår, söndag.....var på hallen och lämnade ett matchlinne...(flicklaget hade match.....de vann mé fyra poäng...duktigt tjejer!=)...Sen bidde det pizza från Jakten ..mumma...=)...Klockan 16 bar det av till jobbet...slutade klockan 22....lugn kväll...


Idag, måndag.....jag har inte gjort så mycket...sov till elva..sen har jag vart på stan och gjort nå små ärende......Väldigt händelselös dag!

Nu ska jag ta och byta om...träning 19.45


Ha en trevlig kväll!


Puss och Kram


Av Lina - 27 oktober 2007 00:22

Jobbade från 16-22 ikväll..gick skapligt, lite strul, men det é ju inte ovanligt.

Så skönt att jag sökt semester imorgon kväll...det var bra gjort av mig=) Jag har ju match klockan 13 och sen blir det nog utgång på kvällen, Kramm 23+. Jag hade ju ett annat förslag, men men. Det ska i alla fall bli gott mé lite vin...mumma...*ler


Måste göra det nu....annars blir det ju försent...dumma....


Nu blir det sängen..tjing

Av Lina - 26 oktober 2007 14:21

...saker bara gnager i huvudet på mig...det é hur mycket som helst just nu....jag skulle bara vilja åka bort och sluta tänka...

Detta funkar inte längre....paniken försvinner inte....tårarna rinner...jag orkar inte.....Det finns inget som funkar...Jag ser neg. på allt tyvärr....*snyft

Av Lina - 26 oktober 2007 14:09

F-n vad jag é på dåligt humör idag...inte bra....vaknade tidigt i morse, men var så trött att jag kände att jag måste sova vidare...dumt...jag hade kanske mått mycket bättre nu om jag klivit upp då jag vaknade.

Jag har vart och fikat på Bakfickan mé Sanna, det var trevligt. Blev en sallad, men jag åt typ hälften, inge hungrig. Sen blev det en sväng på sysse....utgång imorgon ju..=)


Var precis in och kollade på AMS....men inga nya jobb..*suck..é så less på hemtjänsten...=/


En del har det bara för bra...lyx....


Börjar jobba klockan 16....blää...ingen lust...


Jag vill jag vill jag vill...*snyft

Av Lina - 25 oktober 2007 23:44

Nu é det inte länge tills klockan slår 00.00...spöktimmen...På tal om spöken..jag har börjat fundera på lite saker inför Halloween...kanske skickar efter en beställning imorgon...=)

Ikväll har jag i alla fall sett en film ...det blev "Breach" mé bla. Ryan Phillippe...den var rätt okey.

Läste i en kompis blogg att det hade vart REA på Euroskor i Sundsvall, tag tre betala för två...fasiken det missade jag ju..irri=(

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon...börjar jobba klockan fyra....

Undra om jag é feg?=)

Puss



Av Lina - 25 oktober 2007 17:02

Elin hämtade upp mig 9.00 och vi gav oss av till Sundsvall för shopping. Väldigt trevligt! Jag hittade inte så jätte mycke, men jag är nöjd ändå....Det blev en t-shirt, tre par trosor, en mössa, halsduk, nagellack, smink och en jättefin grå "kattbädd" från IKEA. Jag hoppas katterna kommer att tycka om den..=). Det blev mat på Ikanohuset, nachotallrik...sååå gott var det.


Nu ska jag ta lite fika sen ska jag nog lägga mig på sängen och sen någon trevlig film.

Ha en bra kväll!!=)

Av Lina - 24 oktober 2007 23:46

Här sitter jag och segar..jag é verkligen jätte trött, så det blir nog snart sängen.

Igår tisdag: Jobb och på kvällen hade jag besök av en gammal kompis...trevligt=)


Idag onsdag: Jobbat, tränat....gick faktiskt riktigt bra idag..så nu é jag lite taggad för matchen i helgen.

Ikväll har jag inte gjort så mycket..duschat, färgat brynen och segat framför tvn, "Bonde söker fru" och "Grey's"...


Imorgon blir det en tripp till Sundsvall...ska följa mé Elin...så det blir skoj...hoppas jag hittar nå fynd...=)


Nä nu måste jag sova.....*gäsp

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards