Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Lina - 20 maj 2008 23:19

Då har den här dagen snart passerat då och den har varit så lugn och skön. Som sagt så var jag på "Kontaktmannaskapsutbildning" idag och det var lite drygt, jag é verkligen inte van att sitta still, får så ont i benen. Det mesta de pratade om visste jag redan, men jag tycker väl att en del av de nya sakerna é lite onödiga?!? Varifrån ska vi få all tid???

Vi fick sluta tidigare än beräknat, redan 15:45 istället för 17:00 som jag hade trott.


Nu är det tredje gången på ungefär en vecka som jag ser den här personen, é det någon som vill säga mig nått??..Jag får se hur det blir, inte länge kvar...


Ja just E ringde idag...hon har redan börjat planera förfest på Stadsfesten.=) Duktig du, det é kanske bra att vara ute i god tid för en gång skull, lr vad säger du H? ;op *skratta

Av Lina - 20 maj 2008 07:07

Jaha ja då vad man uppe mé tuppen =). Idag ska jag inte vara på jobbet förrän klockan 12 ( ska ut till Sundbrolund på utbildning 13-17). Ja men vad gör jag då uppe redan den här tiden då??? Nu é det så att idag så står Folksam och dela ut cykelhjälmar på torget här i stan. Jag pratade mé J igår och han ville så gärna ha en hjälm som han kan använda då han é ute och cykla mé Dix. Snäll som man är så ställde jag väckaren på 06:00 och cyklade ner på stan och hämtade en hjälm till honom. Den såg faktiskt riktigt okey ut så nu é det frågan om hur mycket J har tänkt att betala för den?!?! ;oP *blink blink


Nä nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket igen, det é ju några timmar kvar innan jag ska vara på jobbet.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards