Alla inlägg under maj 2008

Av Lina - 11 maj 2008 03:13

Kommer du ihåg vännen..*ler



Av Lina - 11 maj 2008 02:14

Så vart det fest då..först hos T..sen hos M's syster...och det var riktigt trevligt...=).. Alla vet, men det förstod jag redan. Lättast vore att släppa allt.

Glajjan..ja just...som vanligt det...Träffade P.....glá för din skull vännen.. Irri igen...samma sak ...att jag aldrig lär mig. Nu ska jag verkligen sluta. Vad tjänar det till egentligen?? Vem é feg???

Det é inte jag som bestämmer.=( Det var i alla fall en skaplig kväll.. Kram

Syster, jag é inte knäpp...förlåt...*ler

Varför orka bry sig om annat när man har nog själv???

Vin

Av Lina - 10 maj 2008 20:20

Vad gott det é mé vin.... Nu é naglarna rosa...nu blir det att traska bort till festen...

Av Lina - 10 maj 2008 17:26

Åh vilket kanon väder det har vart idag. Blev en sväng på stan i morse ...tänkte köpa ett till par skor, men de fanns inte kvar i min storlek..=(...

Sen blev det slappande på Solis..så underbart. Jag har suttit ute hela dagen, så nu ser jag tyvärr ut som en kräfta=(. Jag blev bjuden på en Baileys mé is av mams..åh så gott det var i värmen. Det é så härligt att sommaren snart är här!


Nu é jag i alla fall hemma och sitter här och dricker lite vitt vin. Jag tänkte alldeles strax hoppa in i duschen, det kanske blir en utgång ikväll...finns ju inte så mycket annat att göra i den här staden..


Hoppas ni haft en lika mysig dag som mig..

Av Lina - 9 maj 2008 22:56

Idag har vart en riktigt bra dag =) Jag jobbade från 7-12:30 och därefter blev jag bjuden på lunch på Solis.

Senare på eftermiddagen åkte jag mé mams och paps på marknad i Solle. Var roligt att komma iväg och göra något. Tyvärr var det typ samma saker på marknaden som i fjol....så det enda jag köpte var lite godis till J. Jag blev kär i en väska...men blev snål=(


Ikväll har jag vart på Kramm på tacosafton mé fem pers till. Gott som vanligt..och mätt blev jag. Det var väldigt trevligt.


Nu blir det snart sängen. Imorgon é jag ledig så då blir det först en sväng på stan och sen vet jag inte alls vad som händer. Jag é sugen på V75 på Dannero, men har ingen att åka mé=(.... Jag får se om det kanske blir fest på kvällen i alla fall..

Av Lina - 8 maj 2008 23:10

Hur mycket kan man sova egentligen???...Jag tror jag kan sova hur mycket som helst i alla fall.

Idag har det vart en seg dag, inte gjort så mycke nytta. Vid 15.30 åkte jag på stan och Wedins..köpte mig ett par skor för endast 99 kr..bra pris=).

Sen så har jag jobbat från 16-21:45. det gick väl skapligt, men alltid é det nå. Strul mé tabletter hos en dam...inte alls ovanligt det.

P var i alla fall söt i kväll..han hade bakat fruktpaj och cheesecake som han bjöd på. Smakade bara cheesecaken mé lemoncurde...jättegod. Jag måste nog be om receptet=)


Nu é vännen i alla fall hemma från sjukhuset..så det känns bra. Sjukskriven en månad ....stackare.


Tänk att nu har jag gjort det IGEN...é så typiskt mig. Jag blir galen på det här!!!..Att jag aldrig vet hur jag ska ha det...


Av Lina - 7 maj 2008 22:39

I morse var jag riktigt duktig...=) Innan klockan slagit 12 så hade jag hunnit gjort ett ärende på stan, handlat, dammsugat och gjort rent på balkongen. Sen så har jag mest slappat....Väntade på det där samtalet, men det kom aldrig...kanske imorgon då???


É riktigt nöjd över en sak..känns bra att ha det gjort...

Av Lina - 7 maj 2008 01:55

Hmm..klockan é alldeles strax 02 och jag sitter fortfarande här framför datorn..icke bra. Som ni kanske förstår så é jag ledig även imorgon...men jag ska ändå upp redan klockan 07.30...har ett ärende jag måste uträtta.


Att allt ska vara så komplicerat hela tiden!?!...=(


Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig...Natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards