Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Lina - 17 mars 2008 16:18

Åh såg nyss att min blå satinklänning é förstörd!. Sist jag använde den så har jag nog fastnat i kardborren på min jacka....så klänningen é förstörd på ena sidan..Fasiken vad elak jag blir..jag har inte råd mé sånt här..*snyft..


Sen é det inte bara det...det jäklas mé inställningarna på telefonen oxå..Jag fattar inte hur jag ska göra...gaaha.!!=(


Åh snöa gör det ute..jag som skulle gå på stan....Nä nu é jag bara neg. på allt.. Jag blir så less..!!!

Av Lina - 17 mars 2008 12:00

Hej hå.... Måndag då och jag är ledig!=). Jag klev upp för ungefär en timme sedan så jag har fortfarande inte klätt mig....ska väl göra det snart. Jag har i alla fall ätit frukost...havregrynsgröt...tro det lr ej..men det é sant. Jag gillar egentligen inte gröt..men har bestämt mig för att försöka vara lite nyttig under veckorna...så därför har jag börjat mé gröt på morgonen. Jag é faktiskt riktigt stolt över mig själv...*ler...


Idag händer det nog inte speciellt mycket. Jag måste i alla fall städa..... katthår överallt känns det som...Sen har jag även en hel hög mé tvätt som jag måste ta itu mé...tur jag har egen maskin. På eftermiddagen blir det nog en sväng på stan, jag har några småprylar som måste handlas.


GRATTIS grattis till seriesegern i div2 damer....det gjorde ni bra tjejer!

..Själv har jag som ni kanske märkt lagt basketen på is ett tag. Jag har endast spelat en match efter jul och tränat max fyra gånger. Jag kände att jag blev så där fruktansvärt less på basketen..igen...(hmm..inte första gången alltså)...Hörde även att laget tackat nej till ett div1 spel....det blev visst för kort varsel inför kvalet. Lite synd det..men det é som det é...kanske inte ens finns något lag till hösten pga att en del funderar på att flytta...


Nä nu ska jag se till att få något gjort här!

Ovido - Quiz & Flashcards