Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Lina - 27 mars 2008 13:33

Fick byta pass på söndag i alla fall..nice. Jag jobbar 12-21, så kanske det blir en utgång i alla fall, men visst é det i helgen man ställer fram klockan en timme??? Det betyder alltså att jag får sova en timme mindre innan jag ska upp och jobba=/



Av Lina - 27 mars 2008 11:46

Underbar låt!


Delta Goodrem




Av Lina - 27 mars 2008 11:25

Åh så skönt att få sovmorgon...gillas verkligen=). Idag har jag inte så mycket inplanerat..Det blir nog en sväng på stan...måste fylla på i kylskåp och skafferi. Jag måste även in på Anybody och köpa en ny mascara...jag har ett presentkort på 150 kr där..så det é ju toppen. Sen ska jag även lukta på lite parfymer...Nå kompisar ska betälla från nätet så då tänkte jag passa på och köpa nå jag mé. Någon som har något bra förslag??


I eftermiddag blir det i alla fall våfflor på Solis...har längtat efter det i två dagar nu...tack paps!=)


Hej på dig S.. vem é du då?=)... Jadu telefonen, jag satt nog i två timmar igår innan jag fick ordning på det. Hittade en sida genom Samsung där jag gjorde ett försök att ladda hem inställningarna till SGH E-900 (har en E-950 jag) och det funkade...Att de som jobbar på Samsung inte visste att man kunde göra så tycker jag var konstigt... Jag blev i alla fall jätte glá och nu funka det att skicka MMS oxå..=)



Nä nu ska jag gå och göra i ordning mig för stan..


Ovido - Quiz & Flashcards