Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Lina - 3 mars 2008 22:51

Jaha ja...vilken kväll..jag säger då det stressig!...Jag hade verkligen fullt upp hela tiden och det slutade mé en halvtimmes övertid..men men...


Just nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Onyttig har jag vart.=(...Jag var så hungrig så jag åt upp matlådan jag hade i frysen. Sen efter det så hittade jag After Eight som jag fick då jag fyllde år... Inte alls bra...Jag som skulle vara så duktig. Ni får INTE köpa godsaker till mig..jag kan inte låta bli att äta då ju...*suck..


Nä nu blir det sängen. Jag é så fruktansvärt trött.

Imorgon é det jobb igen..

Natti natt

Av Lina - 3 mars 2008 12:46

Måndag då och jag har haft sovmorgon...så härligt=)...Tyvärr så börjar jag jobba klockan 16...inte speciellt sugen på det..men men....

Jag hade tänkt att jag skulle ta en sväng på stan och köpa kattsand, men jag känner mig alldeles för lat för det nu. Jag slutar ju tidigt imorgon så får fixa det då istället.


Det blev ingen sväng till J igår..utan han var här istället. Han tyckte det passade mycket bättre eftersom att jag hade nystädat...för hos honom såg det visst ut som ett bombnedslag. Vi såg på "Singing bee" och någon film om en tjej som ville bli flygvärdinna...och så åt vi pizza och till efterrätt glass mé varma hallon..gott gott var det.


Nä nu ska jag ta och hänga upp tvätten. Det é så underbart mé en egen tvättmaskin..=)

Ovido - Quiz & Flashcards