Alla inlägg den 23 mars 2008

Seg

Av Lina - 23 mars 2008 19:15

Blev inge tacos och inte heller någon promenad..=(..Jag har vart så seg nu i eftermiddag.....har i alla fall fått i mig lite köttbullar och makaroner.

Nu é det bestämt..jag ska försöka dricka lite vin ikväll...får se hur det går..



Av Lina - 23 mars 2008 16:47

Oj vilket sug jag har efter tacos just nu...gott gott.... tror jag måste äta det idag.. Hmm...jag kom på att jag måste ju handla då...det blir nog bra..kan behöva en promenad i friska luften..=)


Åh jag vet fortfarande inte om jag ska dricka vin ikväll...hjälp!..=)..någon annan som ska ut på krogen ikväll????



Av Lina - 23 mars 2008 14:41

Det blev en bra kväll igår...=)


Vi 18.30 dök M upp mé pizza och vin. Jag fick ett påskägg av henne...Jag öppnade det idag och där låg godis och ett halsband..Söt hon é gumman min..=) Vi satt här och surra och åt..mycket trevligt. Därefter dök syster upp och vi begav oss till T för fest....trevligt folk var det där=)... Senare på kvällen blev det då Glajjan...Där var det riktigt bra..mycket folk...blev visst fullsatt....

Vi dansade och hade trevligt...Oj oj vad jag skrattade åt B och M när de dansade och sjöng till Crister Sjögrens låt - I love Europe....haha

Tyvärr så stängde krogen redan klockan ett!!!...skandal....Vad é det för politiker som bestämmer i den här staden...inte konstigt att ungdomarna inte vill bo kvar här...hmm...tror nästan jag måste skriva en insändare...!!!

Kvällen avslutades i vanlig ordning mé kebab..


Idag é det en slödag...lite bakis..men ändå lite sugen att gå ut i kväll mé..hmm.. jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Det kan bli en dryg dag i morgon, jag ska ju nämligen på fisketävling först och sen så börjar jag jobba klockan 16.. ja jag måste tänka på saken.


Nä nu måste jag hoppa in i duschen så att jag blir människa någon gång..


Söt du vännen..=o)

Av Lina - 23 mars 2008 14:36

Shit vad hemsk....fick så ont i magen när jag i morse läste på Allehanda.se att det vart en bilolycka i Frånö i natt. Det var visst en död och fyra skadade...=(....Så jäkla hemskt att livet kan ta slut så fort...de var ju bara ungdomar....Jag sänder en tanke till familjer och vänner..!*fäller en tår



Ovido - Quiz & Flashcards