Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Lina - 2 mars 2008 16:43

Jaha ja..då var denna helg över då. Det har vart en bra helg...jag har ju vart ledig..=)

I fredags så jobbade jag till klockan tolv. Sen så blev det en sväng på stan...behövde fylla på mitt matförråd. På kvällen åkte jag till Solis och åt lasagne. Min kusin och hennes fyra ungar från Stockholm var där. Alltid trevligt att träffa dem. Hon har så fina ungar, två pojkar och två flickor. Hon é bara två år äldre än mig..alltså 28 år. Jag ligger verkligen efter där *skratta. Efter maten åkte min kusin och barnen till Latberget där det var nattöppet. Tyvärr blev det inget snowboardåkande för mig...ingen som ville följa..=(

Jag blev kvar på Solis ett tag. Syster yster var hemma från Ume...så hon, jag och mamma kikade på Lets dance och åt nötter och fruktsallad.


I går, lördag så var det fisketävling på Lövsjön. Det brukar vara en rolig tävling. Jag vann där för två år sedan. Första pris var då 3000kr..mycke trevligt. Denna gång var det inte lika roligt! Jag säger då det...skitväder...blåste och snöade så vi blev alldeles blöta. Sen var det även skitfiske...jag lyckades endast få upp ca tio sycken små små aborrar.

Efter tävling var det bara hem och hoppa in i duschen. Vid 20 tiden begav jag mig till E för lite förfest. En mysig lägenhet hade hon skaffat, men jag tycker synd om henne...hon har en livad granne..=(. Hos E befann sig även E och E...*skratta. Vi såg på melodifestivalen, lyssnade på musik och snackade. Det var riktigt trevligt. Jag måste säga att jag tyckte Perellis låt var superbra. Jag hoppas att den vinner hela melodifestivalen=)

Senare på kvällen blev det Kramm och deras nya club "Eleven". Det var riktig bra där. Jag dansade, drack "Rosa pantern", och träffade en massa folk. En väldigt bra kväll faktisk!


Idag é det söndag och jag har inte gjort speciellt mycke..bara slappat..*ler... Nu tänkte jag snart ta tag i lite städning..måste dammsuga. Sen blir det nog en sväng till J. Det blir nog en film och någon god mat hoppas jag.


Nu får ni ha en trevlig kväll...puss puss...


Hmm...känns lite konstigt det där...men jag ska söka....

Ovido - Quiz & Flashcards