Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Lina - 4 mars 2008 21:56

Jo så é det.....Blev lite irri ett tag.... varför ska jag vara det??..jag vet ju själv..

Av Lina - 4 mars 2008 15:39

Åh solen skiner för fullt och det é verkligen toppen väder ute=)..men Lina den token..vad gör hon??!!!..jo sitter framför datorn...=(


Jobbade i alla fall till klockan tolv..Sen blev det lite handling. Det var verkligen inge trevligt att BÄRA hem all kattsand som jag köpt. Nog för att det bara var åtta kilo, men vägen var lång och jag hade ju även en väska och en påse med matvaror. Nä nåsta gång jag köper kattsand så ska jag se till så att jag får skjuts hem.


Jag é verkligen knäpp...Jag kunde inte låta bli att klicka hem en beställning från H&M nu i eftermiddag....dumma dumma...

Av Lina - 4 mars 2008 15:25

Så söt grabb...=)

Som Mli säger:....- Jag skulle vara så stolt om jag hade den där pojken som son..=)



Ovido - Quiz & Flashcards