Alla inlägg under mars 2008

Av Lina - 23 mars 2008 14:41

Det blev en bra kväll igår...=)


Vi 18.30 dök M upp mé pizza och vin. Jag fick ett påskägg av henne...Jag öppnade det idag och där låg godis och ett halsband..Söt hon é gumman min..=) Vi satt här och surra och åt..mycket trevligt. Därefter dök syster upp och vi begav oss till T för fest....trevligt folk var det där=)... Senare på kvällen blev det då Glajjan...Där var det riktigt bra..mycket folk...blev visst fullsatt....

Vi dansade och hade trevligt...Oj oj vad jag skrattade åt B och M när de dansade och sjöng till Crister Sjögrens låt - I love Europe....haha

Tyvärr så stängde krogen redan klockan ett!!!...skandal....Vad é det för politiker som bestämmer i den här staden...inte konstigt att ungdomarna inte vill bo kvar här...hmm...tror nästan jag måste skriva en insändare...!!!

Kvällen avslutades i vanlig ordning mé kebab..


Idag é det en slödag...lite bakis..men ändå lite sugen att gå ut i kväll mé..hmm.. jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Det kan bli en dryg dag i morgon, jag ska ju nämligen på fisketävling först och sen så börjar jag jobba klockan 16.. ja jag måste tänka på saken.


Nä nu måste jag hoppa in i duschen så att jag blir människa någon gång..


Söt du vännen..=o)

Av Lina - 23 mars 2008 14:36

Shit vad hemsk....fick så ont i magen när jag i morse läste på Allehanda.se att det vart en bilolycka i Frånö i natt. Det var visst en död och fyra skadade...=(....Så jäkla hemskt att livet kan ta slut så fort...de var ju bara ungdomar....Jag sänder en tanke till familjer och vänner..!*fäller en tår



Av Lina - 22 mars 2008 10:47

I går var det verkligen en lååångfredag...

Först så jobbade jag till 12.30 ungefär...blev lite övertid eftersom att jag fick springa på larm som andra inte kunde ta..men desto mer pengar till mig istället..=).. Sen blev det "Steakhuset" mé E...hon blev nog lite impad ändå..*ler...

Senare på eftermiddagen gick jag och hälsade på S och hennes lilla vovve,Indra. Vicken söt lite flicka...såå liten..ett charmtroll...=)


Kvällen avslutades mé paj och Lets dance tittande på Solis.....


Dagens planer då??....Ska försöka att städa till lite här eftersom att kanske M kommer på besök senare. Sen blir det en sväng på stan....Jag upptäckte nu i morse att "mjukmaten" till katterna var helt slut....Så det måste fixas.

Ikväll blir det partaj... Vi é sju damer som ska bege oss till T för fest...Därefter blir det Glajjan... Kommer nog att bli mycke trevligt!..Kameran får icke glömmas...


Återkommer imorgon...


Ha en fortsatt trevlig påsk=)


Av Lina - 21 mars 2008 00:08

Åh vilken härlig låt...=)


Nä nu måste jag sova...börjar ju jobba klockan 07...=(



Av Lina - 20 mars 2008 23:17

Ikväll har jag jobbat 16-21 och det gick bara bra. Sen lurade jag mé H till "Stekhuset" för att sola. Varmt var det, och brände mig gjorde jag..=( Men vilket kanonställe, dit kommer jag verkligen att gå fler gånger....kanske redan imorgon om rodnaden har lagt sig...Jag får se hur det blir, E var i alla fall sugen på att följa.


Fick ett påskägg av paps idag...snäll han!=)...Sen hade jag även godis hemma och ikväll kunde jag inte hålla mig...det é ju trots allt påsk...så lite onyttig får man vara..*skratta


Nä nu ska jag hoppa i säng...natti natt

Av Lina - 20 mars 2008 15:17

1. Fullständigt namn? Lina Marie Borgström

2. Ålder? 26

3. Vart bor du? Kramfors

4. Bor tillsammans med? Sessan & Smulan

6. Färg på ditt hus? Gult stenhus

7. När är du född? 27 feb. -82

8. Klass? Går inte längre i skolan

9. Vilket år tar du studenten? -01

10. Något jobb? Hemtjänsten

11. När gick du upp i morse? 08.30

12. När ska du sova? I kväll någon gång

13. Duschat idag? Japp, minst en gång om dagen

14. Kramat någon idag? Katterna

15. Pussat någon idag? Nä..=(

16. Vad har du ätit idag? Kebabkött, ris och sweet chili sås

17. Dagens klädsel? Mörkblå jeans och en vit stickade tröja

18. Dagens smink? Det vanliga, mascara, puder, rouge

19. Dagens sötnos? Syster som é hemma från Ume

20. Dagens roligaste? Att M kommer hem idag


SOCIALT.

21. Har du många vänner? Lagomt

22. Hur många har du kysst? Jadu..*ler

23. Vem kramade du senast? Katterna

25. Hur många har varit otrogen mot dig? En pers

27. Har du pojk-/flickvän? Jo jag tror då det..*skratta

28. Vem pratade du med i telefon senast? Elin

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Halebop....jag har probs. mé min inställningar på telefonen.

FAVORIT

31. Film? Thriller och drama

32. Låt? Just nu Hero mé Perelli

33. Mat? Fläskfilé mé pepparsås

34. Dryck? Vatten

35. Färg? Svart, blått

37. Stad? Sundsvall

38. Land? Sverige

39. Ämne i skolan? Idrott

40. Människa? Moi



SENASTE

41. Personen du tänkte på? Syster

42. Personen du kysste? J

43. Gången du spydde? Någon bakissöndag

44. Gången du grät? Igår

45. Pizzan du åt? Minns inte

46. Gången du var i Göteborg? På högstadiet

47. Gången du var i Stockholm? Två år sedan

48. Gången du var full? Lite berusad i lördags

49. Gången du var hög? Never


ANTINGEN ELLER.

51. Svart eller vitt? Svart

52. Hund eller katt? Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Båda

54. Tvspel eller datorspel? Tvspel

55. Singel eller upptagen? Upptagen

56. Hångla eller ha sex? Måste man välja

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget

58. Ragga eller bli uppraggad? Ragga

59. Big Brother eller Paradise ? BB

60. Blond eller svart hår ? Blond

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa

62. Choklad eller lakrits? Choklad!

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca cola eller fanta? Coca Cola

66. Pizza eller kebab? Pizza

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Helst båda

69. Leva eller dö? Leva


ANTAL.

70. Personer du älskar? De vet vilka de är

71. Personer du hatar? Hatar?..hmm..tycker mindre bra om

72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 långa förhållanden

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1

74. Glassar du ätit på en dag? Många

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Sundsvalls gatufest

76. Gånger du haft minnesluckor? Har väl hänt

77. Gånger du varit hög? Never

78. Personer du saknar just nu? Ingen speciell

79. Gånger ditt hjärta brustit? Har hänt



VEM:

80. Vill du kyssa nu? Har inte tid...ska iväg och jobba nu...;oP

81. Ska du träffa imorgon? Jobbarkompisarna

82. Sjöng du senast för? Folket på min inflyttningsfest

83. Hade du senast en msn-konversation med? Henk

84. Spelade du tvspel med senast?  Själv

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? J

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? öhhh

87. Förtjänar att dö? Ingen

88. Är söt? Alla vänner såklart

89. Vill du sova jämsides med i natt? Skönt att sova själv..annars J


VAD:

90. Gör dig glad? När de i min närhet é lyckliga

91. Gör dig ledsen? Nä någon jag älskar mår dåligt

92. Vill du helst göra nu? Gå till Solis och umgås

93. Önskar du att du slapp göra? Jobba

94. Vill du ha nu? Pengar

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar

6. Längtar du till? Party på lördag

97. Tycker du om dina betyg? Slarvade lite för mycket sista året..tyvärr...

98. Ångrar du i ditt liv? Ja det finns saker

99. Är det bästa som hänt dig? De personer som gör mig glad

100. Hur mycket är klockan? 15.35

Av Lina - 20 mars 2008 09:43

Hittade det här testet på Birr's sida, skoj!...men att jag inte var någon boknörd, det visste jag redan..=)



Av Lina - 19 mars 2008 22:27

Jag åt middag vid 18 tiden..kebabkött ris och sweet chili. Oj så gott, men oj så mätt jag blev. Gjorde så mycket att jag fick till två matlådor oxå...så nu har jag mat innan jobbet imorgon..toppen det.


Nu har jag nyss sett Grey´s och snart blir det "Girls of the playboy mansion"...roligt program det..=)...


È det någon som har lr har haft en mobiltelefon av märket SGH E950???... Vad tycker ni om den???


Ovido - Quiz & Flashcards