Alla inlägg under mars 2008

Av Lina - 13 mars 2008 14:59

Oj vad skönt det é att få vara ledig=) Jag sov till halv 11 i morse. Sen blev det en sväng på stan. Jag var bla in på apoteket och handlade. Där var det någon "PLUSdag" så jag fick massa småsaker mé mig hem...bla en resetandborste, munskölj och tuggummi...


Resten av dagen blir lugn...Just nu håller jag på att tvätta. Sen blir det dammsugning. Efter städandet ska jag laga gomat...lax i ugnen, klyftpotatis och en god sallad..mums....jag é redan hungrig.


Fick veta idag att min semester é klar på lördag, men att det finns väldigt många pass öppna....pga av att folk blivit sjukskrivna..så de kanske måste dra min semester......F-n om det blir så. Jag vill verkligen till Åsele....har ju redan betalat mitt startkort på 200 kr plus att jag é ju anmäld i ett lag oxå mé mams och paps....... Nä nu får de ta och fixa det där...!!!



Av Lina - 12 mars 2008 11:21

Nä fy vilket väder det är ute...det regnar för fullt...blää...vill ju ha sol ju...

Idag har jag haft sovmorgon..jag börjar inte jobba förrän klockan 13...så det é himla skönt...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ringa pappa och fråga om han kanske kan skjutsa mig till jobbet senare...


Ha en trevlig dag!


Update: 18:30

Nu sitter jag på Solis.... Mamma och jag tog mé oss morfar till Lunde i eftermiddag för att han skulle köpa lite nya kläder. Vi ska ju nämligen på min fasters 70 års kalas på lördag...det ska bli jätte skoj..Morfar hittade det han sökte och själv fann jag en ögonskugga för 25 kr.=)


Ikväll blir det lugnt...Ska hem och plocka undan lite saker sen blir det ju självklart Grey's klockan 21..


Nu har jag i alla fall lämnat papperna..så vi får väl se...=)

Av Lina - 11 mars 2008 23:21

Idag skulle jag ha slutat klockan 14, men hade tagit på mig två extra timmar. Oj oj vilken stressig dag det har varit...Det började med att jag fick stressa=halvspringa till jobbet i morse..(som vanligt det)...att jag aldrig kan kliva upp tidigare på morgonen!!..Sen var det mycke att göra på jobbet oxå...Jag var helt färdig då jag slutade klockan 16. Jag måste börja att ta det lugnar...min kropp har redan börjat säga ifrån...


Efter jobbet gick jag i alla fall hem till Solis där jag fick äta...Jag har verkligen toppen föräldrar...Tack för att ni ALLTID ställer upp för mig.


Ikväll har jag suttit och skrivit lite granna och sett på tv.


Vilken söt grabb min kompis fått....MEGAgullig...!!...jag é så glá för hennes skull... =)

Nä nu blir det sängen för mig.


Av Lina - 10 mars 2008 21:39

Idag har jag jobbat hela dagen. Sen skynda sig hem och äta och sen iväg på en introduktion om mental hälsa. Det var riktigt intressant. Den där kursen passar verkligen mig....men jag vet inte...é ju så dyrt..=(... Så jag får se hur det blir.


Idag hämtade jag i alla fall mitt HMpaket och det var en stor besvikelse. Jag ska endast behålla en t-shirt. Det andra var antingen kort och brett lr så fruktansvärt fult. Det é bättre att köpa direkt i affär istället.


Nä nu é jag nästan sugen på att gå och lägga mig......

Av Lina - 9 mars 2008 21:57

Ja jag vet..jag é hemsk..Tacos IGEN.....men gott var det *ler..

Jag har inte gjort så mycket idag...Var och handlade på Konsum. Skönt väder ute, men så blött....slaskväder...


Nu blir det snart sängen...Imorgon jobbar jag heldag..=(



Av Lina - 9 mars 2008 14:09

Hittade precis låten på youtube..ska lägga in den sen.. Den é såå bra...Jag får verkligen rysningar..=)


Ska hoppa in i duschen nu...


Update: 21:50


Här kommer låten!...sååå bra, jag hoppas verkligen att den vinner..=)



Av Lina - 9 mars 2008 13:35

Igår var det som sagt fest. Jag gick först till Mli där även E och E var. Vid 21 tiden så åkte vi vidare på en fest. Där var det riktigt roligt. Det var väldigt många som jag kände. Vi blev även bjuden på cheesecake..mycket gott.

Vid 23.30 drog vi in på Kramm. Det var tyvärr en besvikelse. Det skulle vara schlagerkväll, men trist nog så spelade de inte så mycke sådan musik. Sen så var det väldigt lite folk ute. Jag tycker att det ska ändra åldersgränsen till 23 år som de hade förr...och inte ha 21 år som de hade igår. Värdelöst!..Det é stor skilnnad på 21 och 23 faktiskt och det behövs verkligen ett ställe där ädre kan gå ut.

Efter stängning blev det en kebab på Sylos som vanligt. Det var väldigt lite folk där, så vi fick betälla direkt. Kebabrullen var så jäkla god och jag hade ätit upp hela innan jag hade kommit hem..=). Lite irriterad blev jag för jag sölade på min jacka, så nu måste jag väl slänga den i maskinen, jag vill ju inte går runt och lukta kebabrulle direkt..*skratta.


Idag var det tänkt att jag skulle på fisketävling, men jag kände redan i natt att jag inte skulle orka åka något. Sen så har det inte vart nå vidare väder idag heller, så jag é glad att jag stannade hemma.


Idag händer inte så mycket. Tänkte ta en sväng till Mli och hämta mina joggingskor som jag behöver till jobbet imorgon. Sen blir det nog en sväng på stan...jag tänkte nästan göra tacos ikväll..Ovanligt va...!*ler.


En kompis åkte till utlandet igår...lyx!...Fick ett mess imorse om att hans packning blivit kvar i Sverige..taskigt..*ler...Som tur var skulle de skicka den mé nästa flyg, så han skulle nog få den idag.


Nä nu ska jag ringa mams och paps och höra hur det gått på fisketävlingen...

Av Lina - 8 mars 2008 15:42

Igår vart det som sagt tacosbuffé på Kramm. Trevligt och väldigt gott. Nå Glajjan blev det tyvärr inte. Vi var alldeles för trött och inte alls laddade.


Idag var det tänkt att mams och jag skulle åka till H-sand, men det blev inställt pga att det var så dåligt väder, snöade och blåste. Jag och mams bestämde oss för att ta en tripp på stan istället. Det blev lite spring i affärer och fika på Konsum. Jag köpte bla ett nytt bestickställ för endast 20kr på Dollar..=)... Sen så köpte jag även ett litet gosedjur som jag tänkte skicka till en kompis som precis blivit mamma.=)


Nu har jag städat och ätit lite. Strax ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det att göra i ordning mig...party ikväll ju. Jag hoppas att det blir skoj..


Ha en trevlig kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards