Alla inlägg under mars 2008

Av Lina - 27 mars 2008 11:25

Åh så skönt att få sovmorgon...gillas verkligen=). Idag har jag inte så mycket inplanerat..Det blir nog en sväng på stan...måste fylla på i kylskåp och skafferi. Jag måste även in på Anybody och köpa en ny mascara...jag har ett presentkort på 150 kr där..så det é ju toppen. Sen ska jag även lukta på lite parfymer...Nå kompisar ska betälla från nätet så då tänkte jag passa på och köpa nå jag mé. Någon som har något bra förslag??


I eftermiddag blir det i alla fall våfflor på Solis...har längtat efter det i två dagar nu...tack paps!=)


Hej på dig S.. vem é du då?=)... Jadu telefonen, jag satt nog i två timmar igår innan jag fick ordning på det. Hittade en sida genom Samsung där jag gjorde ett försök att ladda hem inställningarna till SGH E-900 (har en E-950 jag) och det funkade...Att de som jobbar på Samsung inte visste att man kunde göra så tycker jag var konstigt... Jag blev i alla fall jätte glá och nu funka det att skicka MMS oxå..=)



Nä nu ska jag gå och göra i ordning mig för stan..


Av Lina - 26 mars 2008 19:11

Tala om att jag é glá.....nu funkar mina inställningar på telefonen....och jag har kunnat ladda hem Hero som ringsignal..jippi!

Av Lina - 26 mars 2008 17:47

Lönebesked idag...fy vad besviken jag blir...=(.....Sen é det ju jätte kul att J gillar att reta mig genom att berätta hur mycket han har tjänat på en månad..=(


Sen var det ju det där mé telefonen.. Fick ett mail att Samsung idag.....men åh jag blev inte speciellt mycke klokare... Min telefon é INTE en nordisk modell så därför visste hon på Samsung inte riktigt hur mina menyer såg ut... Åh jag blir galen...!!!


Inte kan jag få någon semester på söndag heller... vars é alla våra vikarier???...hör av er ni som vill jobb....det finns jobb!!!


Nä nu ska jag vara ledig i två dagar i alla fall...

Av Lina - 25 mars 2008 17:27

Less nu... . Vet varken till lr från.. Jag vill vara lycklig... En chansning...varför ska det var så svårt??....det kanske skulle bli så rätt??....Åh jag blir galen på detta....!!!.*lessen

Av Lina - 24 mars 2008 23:00

Ja då har jag jobbat...det gick bara bra. Efter jobbet hade jag inge vidare lust att gå enda hem själv...så då gick jag på Solis en sväng och passade på att äta...oxfilé, pressad potatis, wiskeysås och en jättegod löksallad..=)..sen var paps snäll och skjutsade hem mig...


Nu har jag sett lite på "100 höjdare" på kanal 5...fy vilket äckligt avsnitt... var någon karl som hade bröst...och han tränade dem varje dag för att de skulle bli större....blää....



Nu ska jag suzza..jobb imorgon bitti

Av Lina - 24 mars 2008 10:48

Det blev i alla fall en utgång igår..men fy vad dåligt det var ute. Lite folk och de som var ute var ett X antal år äldre än mig och E. Nä det blev endast en timme på Glajjan...sen blev det kebab på Sylos...


Åh idag é jag så besviken.. det var ju meningen att jag skulle på fisketävling....En riktigt roligt tävling mé mycke priser...men bestämde mig i går för att inte åka något...=(..Tävlingen skulle vara mellan 11-14...och jag börjar jobba 16... Det skulle bli alldeles för stressigt...prisutdelningen skulle nog inte komma igår förrän klockan 15...sen dusch och mat....nä jag insåg att jag inte skulle hinna..tyvärr...=(

Blir inge fiske nästa helg heller för då jobbar jag...men kanske helgen efter i alla fall...för då é det Kramforsnappet...=)


Nä nu ska jag ta och vila en stund...


Seg

Av Lina - 23 mars 2008 19:15

Blev inge tacos och inte heller någon promenad..=(..Jag har vart så seg nu i eftermiddag.....har i alla fall fått i mig lite köttbullar och makaroner.

Nu é det bestämt..jag ska försöka dricka lite vin ikväll...får se hur det går..



Av Lina - 23 mars 2008 16:47

Oj vilket sug jag har efter tacos just nu...gott gott.... tror jag måste äta det idag.. Hmm...jag kom på att jag måste ju handla då...det blir nog bra..kan behöva en promenad i friska luften..=)


Åh jag vet fortfarande inte om jag ska dricka vin ikväll...hjälp!..=)..någon annan som ska ut på krogen ikväll????



Ovido - Quiz & Flashcards