Alla inlägg den 19 november 2007

Av Lina - 19 november 2007 22:11

Blir galen på detta.....fatta...jag vill oxå må bra....men mitt psyke é i botten nu...här hemma é jag otrevlig och osocial...sorry.....men jag har svårt att vara gla när allt é som det é..=(...förlåt att det går ut över er...=(

jag vill ju oxå......*snyft

Av Lina - 19 november 2007 17:22

Japp då var det måndag igen då. Jag har precis ätit...idag blev det potatis, renskav och ärter, majs, paprika. Så nu é jag mätt i magen=).

Jag har inte gjort så mycket annat idag...jobbat som vanligt...sen gjorde jag bort ett litet ärende...(hoppas det blir bra)...sen blev det en sväng på Dollar....köpte nå småsaker som doftljus, nagelfilar, penslar.


Helgen då?... jo åkte ju till Ume och syster på fredag eftermiddagen. Vi kom väl fram runt 16 tiden. Först åkte vi på OBS....mamma och pappa skulle köpa en inflyttningspres. åt syster...hon fick en skrivare... hugha vilken jobbig försäljare det var där...han försökte verkligen sälja ALLT..kamera, telefon, batterier mm...han var verkligen FÖR mycke.

Jag hittade i alla fall MIN badrumsvagn...jippi vad glá jag blev...och till samma pris som hemma... (Var för seg så jag hann inte köpa den hemma innan den var slut).

Sen åkte vi till syster och hennes grabb. Där myste vi mé pizza, godis och Idol.

Jag sov inte så jättebra den natten...jag vaknade ett antal gånger..bla av en surrande dator (jag och mamma hade inte vågat stänga av den när vi la oss.)....sen har jag två föräldrar som snarkar...så jag fick hojta till några gånger den natten...*skratta

På lördag förmiddag åkte vi in till stan och shoppade...Jag é riktigt nöjd mé mina inköp...3 st klänningstunikor, ett par skor, 2st halsband, örhängen och en almanacka.

På kvällen bokade vi bord på en Kina/mongoliskrestaurang...var trevligt. Sen åkte vi hem till lägenheten och såg på tv, drack glögg och åt pepparkakor mé mögelost och päron.=) Sen blev det sängen...

Vid 01.30 vaknade jag till....checkade telefonen och säg att jag hade 8 missade samtal och ett meddelande i röstbrevlådan. Jag trodde att det hänt nå...Jag lyssnade på röstmeddelandet..ingen som pratade utan i bakgrunden hörde jag: - jag ska ha ett MAXmål!....Hmm... ja just... ..en fyllskalle som ringt.......Jag var ju säker på att han jobbade....men så var det inte.... Jag fick ett antal samtal till den natten...men jag kunde inte annat göra än att trycka bort dem....Dels för att jag inte kunde prata för då skulle jag väcka alla andra och sen vet jag ju hur de där fyllesnacket brukar låta......ledningar, räls och stolpar....*skratta.


På söndagen blev det en sväng på Strömpilen. Köpte en jacka, underkläder, vantar, mascara och lite andra småsaker.

Vid fem tiden på kvällen var vi hemma i Kramfors igen....Borta bra men hemma bäst.


Det var jätte kul att hälsa på syster och hennes grabb och se hur de bor....trevlig lägenhet..(Syster!....stolarna blev riktigt coola..=)

..Ume é en mysig stad, men den ligger 20 mil åt fel håll...tyvärr....sen så förstår jag mig inte på den stan...jag helt virr när jag är där..jag får inget riktigt grepp om stan...går jag in på en affär och sen ut igen så vet jag inte från vilket håll jag kom...fatta inte....jag brukar inte ha dåligt lokalsinne...men i Ume har jag det, konstigt nog...*skratta


Nä nu ska jag åka på OK och hämta ett paket...Vi har beställt nå tröjor på jobbet och det é jag som håller i betalningen.

Senare ikväll blir det träning.


Ha en trevlig afton!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards