Alla inlägg den 20 november 2007

Av Lina - 20 november 2007 22:59

Jag kan inte låta bli....vet inte hur det ska funka. Jag vill ju....men varför ska det vara så svårt...blir galen på det här...*suckar....Jag vill bara var lycklig....jag hatar att ha det såhär..=(

Det hugger verkligen...tårarna börjar ta slut...

Av Lina - 20 november 2007 20:33

F-n vad rädd jag blev!....Jag stod i mitt rum och höll på byta sängkläder...då kommer pappa springandes och skriker - bilen brinner!!!

Jag slet tag i en filt och följde mé pappa ut....bilen brann förfullt från motorhuven. Jag slängde på filten..men det hjälpte nada....som tur var så hade pappa två stycken brandsläckare hemma...det räddade både bilen och kanske även garaget/huset (bilen står väldigt nära ). Mamma ringde 112...(hon var så nervös att hon ringde fel några gånger) men eftersom att pappa lyckades släcka branden så behövde de inte komma.

Det var antagligen kortslutning i motorvärmaren som orsakade branden...fn vågar inte tänka på vad som hade hänt om det hade börjat brinna i natt=(


Där ser man hur bra det é att ha brandsläckare hemma!!!....Åh jag é fortfarande skakis...=(


Av Lina - 20 november 2007 18:14

Idag så slutade jag redan klockan tolv..så skönt. Var in en sväng på stan och sen på OK och hämtade jobbkläder (blev inte av igår). Klockan 13.30 gick jag och la mig...tänkte att jag skulle vila en timme lr så....men det slutade mé att jag sov/låg till klockan 17.30...alltså jag é helt otrolig....hur kan jag sova så mycket...é faktiskt fortfarande trött...=(....det blir nog inte svårt att sova ikväll i alla fall.

Nu har jag i alla fall ätit....det bidde fiskbullar och potatis..riktigt gott faktiskt....Resten av kvällen blir lugn. Ska plocka undan lite här....sen kanske jag går ut och går en promenad....beror på om min mor har lust att hänga på.

Sen é det ju tvkväll...DH och Brothers and Sisters...=)


Ha en trevlig kväll!


Jag é avis...=(

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards