Alla inlägg den 6 november 2007

Av Lina - 6 november 2007 22:08

Jag glömmer verkligen helt bort att blogga ibland...=(


I lördags..hmm...hela dagen gick verkligen fel...förkyld, tandvärk....Jag började måla mig till min "halloweensminkning" klockan 13....men klockan 16 gav jag upp..ALLT bara jäklades, lösögonfransarna ville inte fastna. sminket kladdades ut...så jag gick och duschade bort allt jag målat...jag var såå fruktansvärt elak då..=(...

Det slutade med att det blev en vanlig "festsminkning" och vanliga kläder. Jag kom på festen 45 minuter för sent...så alla hade redan ätit....(jag hade redan sagt åt dem att det inte skulle vänta på mig)...Maten var jättegod..tacos...och sjävklart vitt vin till=).. Var en trevlig "tjejfest", vi var nio stycken...vi drack och spelade spel. Vi 22.30 bidde det Kramm...var väl rätt okey där....blev fullsatt...men samma samma samma folk som alltid... (nu é det dags att börja gå ut någon annanstans känner jag...)


Söndagen var en slappardag...gjorde inte så mycket...åt pizza som vanligt och myste framför tvn.


Igår var det måndag...jobb igen...sen inte så mycket mer.....Beställde lite kläder från HM...alltid roligt..=)


Och Idag har jag jobbat igen....Sen blev det ett snabbesök hos tandläkaren..hmm....tänk att även denna tandoperation ska jäklas.....blir galen...äter massa värktabletter.... ..ska till tandläkaren imorgon oxå..får se om det blir nå penicillin igen..*suck...

Syster åkte hem idag....det har vart jättemysigt då hon vart hemma...jag har verkligen saknat henne....Jag får se om det kanske blir en Umeresa nästa helg..man vet aldrig...=)


Nä nu ska jag gå och duscha och sen blir det sängen...jobb imorgon igen...


Sov gott alla söta..;oP



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards