Alla inlägg den 9 november 2007

Av Lina - 9 november 2007 21:46

Nu sitter jag och dricker Dooley's...oj så gott=)... Blev en jättegod middag ikväll..oxfilé, potatismos mé parmesan, rödvinsås och sallad...mumma..


Nu é Lina lite tröttis...så efter likören blir det nog sängen... börjar jobba klockan 07 imorgon...


Puss på er och dröm söta drömmar ;oP

Av Lina - 9 november 2007 16:12

É lite sugen...hmm.....var riktigt tufft där..... Ska checka mé mamma imorgon och mé J på söndag..så får se hur det blir. Tyvärr lär det dröja ett tag, men då hinner jag ju i alla fall spara lite...det kan ju behövas..*ler

Av Lina - 9 november 2007 11:52

Jag vaknade strax före klockan 07 idag och kom på att jag var ledig, så jag fick sova vidare, såååå underbart!=)

Strax efter klockan 10 var jag på plats hos tandis IGEN...tredje gången de här veckan..det tog bara fem minuter...nästa gång jag ska dit é på torsdag och då blir det förhoppningsvis sista gången detta år i alla fall. Jag har haft sån tur...jag har inte behövt betala nått av tandläkarbesöken den här veckan...jippi...=)


Nu i eftermiddag händer inte så mycket....ska iväg och handla mé pappsen och gå in och snacka lite mé Kalle...sen blir det nog bara att slappa..

Jag får se om jag åker till J en sväng ikväll, kanske se Idol där.


Nä nu ska jag ringa några samtal...

Tjing


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards