Alla inlägg den 1 november 2007

Av Lina - 1 november 2007 11:57

Har nästan nyss kommit hem från tandläkaren...nu har jag varit och dragit bort min andra visdomstand...så nu är jag 1449kr fattigare..=( Tanden var lite tjurig, ville inte lossna...de fick dela den i bitar...jag tror det tog 40 minuter för att få ut den. Just nu känns det väldigt skönt att den é borta...men jag gruvas till bedövningen har släppt, jag vill inte ha lika ont som sist..=(

Jag ringde på jobbet och tog fyra timmars komp ikväll....dels för tanden ( jag får inte anstränga mig) och sen håller jag på att bli förkyld...mitt huvud mår inge vidare....inte så bra att jobba då.....Kan ju inte träna ikväll heller.. Så nu blir det en slappardag framför tvn....jag hoppas min mor vill köpa nå gott till mig efter hon slutat jobbet..=)......


Igår var det jobb som gällde...sen en liten tupplur.....klockan 19 var det basketmatch....Jag var mé och spelade mé "flicklaget" YZ damserien...Vi spelade mot H-sand..samma lag som vi hade träningsmatch mot förra veckan.....denna gång vann vi mé 99-15.....inte speciellt givande match....men men....

Här kan ni läsa om våra matcher....Kramfors basket


Nä nu ska jag nog se lite på tv....


Måns Zelmerlöv - Brother Oh Brother.....så bra....=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards