Direktlänk till inlägg 20 april 2008

En trevlig kväll

Av Lina - 20 april 2008 11:07

Igår så jobbade jag hela dagen fram till klockan fyra. Var jätte fint väder ut..solen sken, men tyvärr blåste det så det var ingen värme i luften.

Klockan 19 åkte jag till J för att äta tacos tillsammans mé honom, Milia & Markus. Vi åt, drack vin, pratade och såg på "Körslaget". Det var riktigt trevligt!=)...Fick prova att äta rostad lök på tacosen...det var faktiskt en riktig hit....det ska jag testa fler gånger.


Vid tio tiden fick jag skjuts hem tilll Solis och sen vid strax före elva åkte jag till Dannero mé mams, en jobbarkompis och hennes dotter.

Tyvärr var det lite folk på dansen, jag hade förväntat mig många fler. Arvingarna spelade...men fy vad trista de är. Visst de spelar bra låtar som é roliga att dansa till, men de står ju som statyer på scenen..stentråkiga, drar knappt på munnen. Sen slutade de att spela redan klockan 01 oxå. "Great Hanssons fortsatte att spela till klockan 02, men de gillar jag inte alls....tycker inte om deras musik...typ blues...hugha.

Kvällen var i alla fall rolig. Det var några stycken där som jag kände och jag dansade en hel del=) Jag é jätte nöjd över mig själv att jag faktiskt åkte och dansade...det var ju ett tag sedan sist.

Det fanns en sak som gnagde i mig under kvällen....fy fasken vad trist..att det skulle bli sådär..*snyft. Kommer det någonsin att bli bra igen???=(


Nu sitter jag här och slöar. Idag börjar jag inte att jobba förrän klockan 16...jag har nämligen tagit en halv semesterdag..skönt det.

I morgon é jag ledig....får se om det blir nå H-sand lr ej. Känns lite tomt i plånboken just nu..=(




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 september 2008 13:48

Jag lever faktiskt....;oP   Här finns jag nu....Zincriosa

Av Lina - 11 augusti 2008 01:23

Får de om jag uppdaterar här imorgon. Jag har sovmorgon...så kanske orkar skriva då. Nu blir det sängen.   Natti natt ...

Av Lina - 2 augusti 2008 23:48

Rolig sida där du samlar in poäng som du kan byta mot presentkort på bio och på olika kända butikskedjor=)..Checka här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=57572 Nämn gärna att du é värvad av mig=)..skriv Kimmymone i fältet ...

Av Lina - 31 juli 2008 12:20

Igår jobbade jag hela dagen..vilken värme det var ute..kvavt...äckligt nästan.   På kvällen fick jag besök och det blev vindrickande=) Efter 22 så anlände vi på Kramm för att checka läget. Där var det en hel del folk, riktigt trevligt. Tyvärr blev de...

Av Lina - 31 juli 2008 06:48

Det här inlägget é tillängnat er..=) Vaknade för ett tag sedan av att telefonen lät. Det var S som ringde. Hon satt mé sin karl på Arlanda och väntade in flyget till Grekland. Jag hoppas ni får det toppen där nere och att ni tar hand om er. Jag é int...

Ovido - Quiz & Flashcards