Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Lina - 2 juli 2007 20:12

..jag ställde faktiskt klockan på 7.45 i morse...jag hade tänkt att jag skulle ta mig en morgonpromenad....men vad gör Lina då klockan ringer.!!!..hmm....funderar två sekunder och kommer på att det é mycket härligare att ligga kvar i sängen än att gå ut och gå....


Jag kliver upp strax före elva...äter frukost..sen lägger jag mig och solar på ballkongen..... underbart väder.....Fick lite färg i ansiktet faktiskt..=)..


Klockan 14 var det dags att åka till farbror doktorn mé Smulan......

1 timme skulle operationen (kastrering) ta......åkte på stan medans.. hann in på HM och shoppade en söt grå tröja med katter på...rea...49.50...=)


Smulan var verkligen helt slut sedan....stackarn...hon har gått runt lite i lägenheten.. men vinglar mest fram....och Sessan den elakingen....hon bara fräser åt Smulan...

Nu ligger mammas gull utslagen på sängen......sötnos é hon verkligen....


Nä kanske dax att fixa till maten..... potatisen är kokad...men det blir till att steka lite renskav....


Hmm.... ibland förstår jag inget......inte hört nå.....=(

tjing...



Smulan.....=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards