Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Lina - 18 juli 2007 23:42

Ho...

Igår var jag ledig.....skönt.......=)

Eftersom att jag behövde få upp humöret så åkte mamma och jag på en shoppingtur till Övik....Det var trevligt...vi sprang runt i affärer och sen åt vi på McD.. Jag köpte ett par bruna byxor, en bikiniöverdel, en "hel" bikini....den var väldigt sportig...som min mamma sa:....Det ser ut som om du é duktigt på att simma..!..*asg.....Jag köpte även lite små saker till mina prinsessor...bla några nya tygmöss som de kan leka mé..

Kvällen tillbringade jag i soffan. Jag såg en skateboardfilm..Grind..den var inge vidare....väldigt B...


Idag var det jobb igen då......rätt okey dag...jag hade två städ...men det gick bra det oxå....

Ikväll så har jag sovit en timme, lagat laxkotletter och klyftpotatis, städat och lackat naglarna...nice...

Jag har även pratat mé B.....Vi har bestämt lite om tider och så inför hennes bröllop.... jag ska ju göra hennes brudsminkning.... B kommer hit imorgon så ska jag provsminka henne...Blir nog bra det...=)


Åh jag vill till H-sand i helgen....dumma M..*ler.... jag hoppas på H lr Sis...


Jag just det...jag tror att droppen har runnit över bägaren nu..tragiskt...men sant.......=(


Nä nu ska jag suzza....återkommer imorgon.... tjing





Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards