Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Lina - 25 juli 2007 23:16

Japp bidde en film.... Babel mé Brad Pitt...var sådär...lite långdragen tyck jag...

....nä nu blir det sängen....


Sov gott !!!


hoppas...=(

Av Lina - 25 juli 2007 18:49

Åh... jag skulle ju inte köpa nå mer kläder på ett tag.....gaaha.... blir galen på mig själv...men jag kunde inte hålla mig.....taskigt nog så mår jag bra av att göra av mé pengar....jag hoppas att kläderna é lika fina i verkligheten som på bild.....


Igår var det städning och tvättning på schemat........och på kvällen blev det jobb.......gillar verkligen 16-20 passen...hur enkla som helst....fyra timmar é ju ingeting....


Idag har jag oxå jobbat...HELA dagen... det känns verkligen att jag jobbar heltid nu i sommar... jag é så mycket tröttare än när jag jobbar på min 75% tjänst....men jag får se det pos. ... det ger mer pengar i börsen..=)


Nä nu tänkte jag laga till någon god mat.....det blir nog köttfärssås och makaroner... gott gott...hungrig jag.......sen blir det nog någon film igen.....



Pappa fyller år nästa vecka.. vad ska man köpa då tro??? Förslag???..


Hej på ett tag...



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards