Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Lina - 16 juli 2007 22:42

Idag var man tebax på jobbet igen då......var en rätt okey dag...väldigt stressigt till morgonen.....en dam som inte kunde stå på benen..så jag fick ringa efter hjälp...sen oordning bland mediciner....ovanligt?..NEJ.....blir galen på en del..det hör till att man tar ansvar...inte skiter i allt!!!....

Eftermiddagen var lugn...skönt det....satt ute på en bänk och slappa i 30 min (väntade på en jobbarkompis)...var underbart väder.....det var faktiskt härligt att det blåste....=)...

Efter jobbet åkte jag till solis.....där blev man bjuden på grillad röding och potatisklyftor....och ett glas vin... det kunde man såklart inte tacka nej till....härligt......bidde även efterrätt....blåbärskaka och vaniljvisp....=)..


Nu ikväll har jag sett en film igen...Accepted.....den var sådär....


Tror snart det blir sängen.....så trött...känns att det var ett tag sedan man jobbade.....


Väntar....


Sov gott alla söta..;o)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards