Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Lina - 1 februari 2008 23:07

Åh jag é lite sugen att åka på dansmaran i Övik imorgon...men jag vet inte hur jag ska göra. Jag har skjuts dit, men inte hem. Om jag vill så får jag sova över i Övik..men jag känner att jag vill hem på natten. Varför kan de inte gå bussar!!!...det gjorde det ju när M och jag var där för X antal år sedan..Det var ju kanon bra. Hmm..jag får se hur det blir imorgon.

Hoppas ni har kul ni som é där ikväll!=)

Av Lina - 1 februari 2008 14:16

Tänk om jag kunde skriva en rad varje dag......Jag har så mycket i mitt huvud annars..


I ondags var jag på basketträning. Det var första gången sen före jul faktiskt. Det har vart så mycket den sista tiden så att jag verkligen inte orkat träna nå, men nu var det verkligen dax. Efter träningen hade vi möte. Det har vart tal om vi ska kliva upp i Division 1 till hösten. Det har pratas om division 1 spel i flera år då vi vunnit division 2 serien...men vi har aldrig vågat ta steget upp eftersom att vi aldrig ha vetat hur många spelare som har funnits kvar i laget till höstsäsongen. Nu é det i alla fall prat om det igen eftersom att vi troligtvis kommer att vinna serien överlägset.

Det kommer självklart att krävas mycket av både oss och familjerna. Vi kommer att behöva träna hårdare (har idag tre träningar i veckan). Vi måste ha en "riktigt" tränare (spelande tränare nu), fler spelare (kanske köpa in), det blir längre resor (bla Luleå, Stockholm). Det kommer att gå åt väldigt mycke pengar ( vi måste ha in sponsorer) och sen kommer det krävas väldigt mycke tid. Ett tag så var jag pos. till det hela, men ju mer jag tänker så kommer jag framtill att jag inte vet om jag har någon lust. Jag tycker att det redan idag é alldeles lagomt mé träningstid och jag har ingen lust att ta ut mina semesterdagar för att jag é tvungen att åka och spela match. Nä jag vet faktiskt inte om det é någon mening att satsa, jag vet ju inte ens om jag vill vara kvar i den här stan. Vi ska ha möte igen den 13:e, så får se vad som bestäms då.


Igår, torsdag var jag och paps till veterinären i H-sand mé Sessan. De hade ett erbjudande om kasteration, så jag tänkte att det var lika bra att passa på. Medans gumman låg på operationsbordet sprang jag runt i lite affärer. Tyvärr så hittade jag knappt nå, det bidde endast en rosa lång tröja på rean. Sen var vi även in på Coop och handlade lite, jag behövde verkligen fylla upp mitt kylskåp och skafferi.

Klocka 16 befann jag mig på jobbet. När jag slutade vid nio så var jag hem på Solis för att hälsa på Sessan. Hon hade vart vaken nästan hela tiden och hade även fått i sig lite mat. Så det var bra att hon börjat piggna till efter narkosen.


Idag har jag jobbat lite...sen var jag och mams till mormor och åt köttsoppa.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Jag får höra mé J vad han har för planer..


Ha en trevlig kväll..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards