Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Lina - 19 februari 2008 18:41

Nu é det tisdag då. Idag har jag jobbat hela dagen. Det é väldigt ovanligt att jag jobbar till klockan fyra, men det gick i alla fall väldigt bra, lugn dag=)

Sen har det blitt en sväng på "Möbler och hemkultur". Jag köpte nå småsaker som en vas och en träfågel, var ju REA.


Helgen min har vart riktig bra. På fredag blev det mat på Solis. Sen kom syster hem från Ume, mycke trevligt. Senare på kvällen begav jag mig till J och såg på tv.

På lördagen blev det ingen sovmorgon. Klockan tio var det samling på hallen för att vi skulle till Sundsvall och spela match. Vilken jäkla match!...Vi spelade inge vidare, mycke slarv och så. När det var ungefär fem minuter kvar så ledde vi mé 8 poäng, men så strulade vi så det slutade mé att vi loosade mé 5 poäng!!!=(.

Jag var inte vidare snygg när jag kom hem. Sönderslagna armbågar och sår på knäna och dessutom fick jag ett "halvt" blåöga. (fick en armbåge under ögat på matchen).

För att glömma förlusten så bestämde jag mig för att festa lite mé tjejerna på kvällen.

Jag , E och E satt först på 47 och surrade, mycke trevligt. Sen blev det en sväng på Glajjan. Det var riktigt roligt där, väldigt många jag kände som var ute=). Det fanns en person som störde mig väldigt mycke..men men...=(. När klockan var 2 så blev det Sylos...gott gott mé kebab. Träffade S ....och nu lovade han IGEN...det ska bli roligt att se om han håller det *skratta.

Resten av kvällen och natten vill jag nog glömma.....telefon, ringklockan, körning och massa ÄGG på golvet.....hmm...jag var lagomt irri när jag vaknade på morgonen och fick lov att ta fram skurmoppen.=(


Söndagen blev annars en lugn dag mé tacos..mumma mumma...


Nä nu ska jag nog bege mig hemåt (é på Solis). Jag har en massa tvätt som jag måste fixa. Sen blir det tvkväll och så måste jag även packa väskan inför morgondagen....det é nämligen match i Sundvsall igen.


Ha en trevlig kväll på er!=)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards