Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Lina - 28 februari 2008 23:14

I eftermiddags innan jobbet så gick jag på stan en sväng. Jag skulle bara kika lite. Jag kom i alla fall hem mé två stycken stickade tröjor (en vit och en turkos) och så en svart topp. Dessa tre plagg för endast 246 kronor tillsammans. Jag kunde verkligen inte låta bli..*ler... men jag måste verkligen försöka sluta att handla nu. Detta funka inte Lina..fyfy!!


Ikväll har jag i alla fall jobbat några timmar och det gick bara bra. En liten roligt sak var att en dam larmade flera gånger och vi fick ingen kontakt. När vi kom dit så visade det sig att hon låst ut sig...Hon skulle ut och låsa sparken och hade glömt att ta mé en portnyckel. Söt var hon..*ler.. 


Nä nu blir det sängen..jobb imorgon...

Av Lina - 28 februari 2008 12:47

Torsdag då....Härligt nu é det snart helg...och jag é ledig=)!

Idag händer det inte så mycket. Jag tänkte gå på stan en sväng nu och sen blir det jobb klockan 16.30

Imorgon kväll é det nattöppet i backen. Jag é lite sugen på att åka dit, får se vad J säger. Jag har ju inte åkt nå mer snowboard sen jag var i fjällen över nyår.


Jag måste berätta det. Igår skulle jag koka ägg till smörgåstårtan. Jag upptäckte då att det ena ägget var mycket lättare än det andra. Det visade sig då att ägget var gjort av trä och under ägget var det ett litet hål där det var instoppat en liten lapp. Vad paff jag blev! På lappen stod det: Grattis...!..du é mé i utlottningen av en Weekend på en fjällgård. Nu é det så att man måste svara på en fråga och sen skicka in ägget och lappen till den där fjällgården. Det var en liten roligt sak, men ändå dum. Tänk om en "snålis" hade fått det där ägget...han/hon hade väl blivit tokig för att han/hon blivit snuvad på ett rikigt ägg.


Nä nu lyser solen...bäst att ta på sig skorna och gå ut...

Ja ja...ni får ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards