Alla inlägg den 13 februari 2008

Ps2

Av Lina - 13 februari 2008 12:30

Idag slutade jag redan klockan elva..hugha vilken fjantdag..men skönt ändå=).. Just nu sitter jag på Solis. Jag gick hit för att jag skulle kolla internet, har ju inte fixat det hemma ännu=(. Jag tror nästan att jag ska gå och vila en stund nu sedan..é så himla trött.

Ikväll blir det kanske träning..tjat...jag får se hur jag känner mig sedan.


I alla fall så har jag börjat spela tvspel igen. Det é verkligen jätte kul och sååå avslappnade. Jag é helt inne i spelet och tiden går så fort. Just nu spelar jag ett spel mé en ödla som spinger runt.."Scaler" tror jag att det heter.=) Jag får se om jag hinner spela nå i kväll, lr kanske imorgon då jag inte börjar jobba förrän klockan 16. Lite barnslig é man ännu..*skrattar


Annars é det som vanligt..less på det mesta. Jag ska söka skola till hösten så jag får se hur det blir. Känns lite trist ändå för jag trivs verkligen "där borta" nu. Ja ja..det ordar sig väl tillslut.


Ha en trevlig dag!


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards