Alla inlägg under juli 2007

Av Lina - 14 juli 2007 00:11

Nu blev jag  lessen igen.......åh vilken skit semester och skit sommar jag har har...blir så deppad...gaaha..blir galen........

Vart ska lilla Lina ta vägen..??!!!??...=(.....vet ju inte....

Åh jag hoppas jag kan sova i natt..jag vill inte ligga och grubbla en massa...det orkar jag inte......jag vet redan att jag kommer vara på riktigt dåligt humör i morgon bitti....


Åh hjälp....det känns...ja jag vet inte...*snyft

Av Lina - 13 juli 2007 20:30

Idag har jag vart på marknad i Åsele....... alltid lika roligt att åka dit....=)....Vädret var rätt okey......kom någon regnskur....men annars var det uppehåll....gick t.o.m i linne ett tag...så det var härligt...

Blev inte så stora inköp..... ..köpte gotta till mig själv och till mina prinsessor.....och så köpte jag en skitsnygg brun väska.....väldigt nöjd.....jag fick ju en slant av mamma....tack tack..*ler..

Just det... vi träffade A oxå...det var skoj..=)


Pratade med H på vägen hem.....han var på väg upp till Åsele för att festa....lyx....vill oxå!......har vart och festat där en gång....då hade jag jätte kul..men det var ju på gamla goda tiden det..=)


Ikväll blir det lugnt... håller på att tvätta....så skönt att ha egen maskin..då slipper man passa någon tvättid.....
Jag har även sett finalen av Pussycat Dolls (var ju inte hemma i onsdags)....var helt okey att Asia vann....hon é duktig och söt....jag hade ingen riktig favvis......det är trist att det é slut nu..



Valet och kvalet...söka?..söka inte?...


Inte nå nu heller.......det kommer nog att gå åt skogen...


Av Lina - 12 juli 2007 22:56

Japp nu börjar jag bli trött... ..det känns verkligen att jag sov dåligt i natt...katter som sprang, en telefon som pep och tankar som flög runt i mitt huvudet....


Det blev i alla fall en prommis nu ikväll.....det var jätte härligt väder... var ute i en hel timme... kände mig så hurtig...=)...

Nä jag kom hem blev det tacos..IGEN..hugha... måste sluta äta det nu....inte bra..kan ju bli less....*ler.....så blev det en film oxå, Lonely Hearts Killers..helt okey..Jared Leto...så tjusig..=)


Nä det é väl dax att göra i ordning mig för sängen nu då...jag ska upp tidigt imorgon.... marknad i Åsele.... blir skoj....kanske träffar...


Fortfarande inget...snyft.... 


Suzza gott...tjing

Av Lina - 12 juli 2007 15:35

Japp det bidde det igår ... var riktig trevlig......

Syster kom hit för att göra i ordning sig och dricka lite vin.....

Runt klockan 20 drog vi ner på Kramm där S & M väntade........Var god mat...men jag tycker inte att den var värd 125 kr...man fick ju grilla köttet helt själv.... lite drygt...

Vädret var toppen ...blev lite småkyligt när solen gick ner....men då var det bara att dricka mer cider..*ler........Bra musik....duktiga grabbar...=)

En hel del trevliga pers träffade man oxå......saknar tjejgänget..inte festat med dem sen i januari....=(......killar säger jag bara.....ja hoppas jag kan byta pass i aug så jag kan följa med och grilla...

Runt halv ett gick syster, S & M hem... så då var jag med grabbsen.....de är så goa.......och du vännen hittar nog nå ragg snart..*flina....

Blev Glajjan en sväng...skapligt med folk ...men värdelös musik..ingen Dj....var bara en gammskiva som snurrade runt.....blää....

Sen karln som skulle köra hem..ajja bajja.... ..hoppas han blev skrämd av polissnacket.....

Hemgång...gick segt......en dam som skulle vara kvar och snacka.....men till slut så... .... väl hemma så gjorde mig en kopp te och leverpastejsmörgås och satte mig framför tvn....


Idag har man vart pigg.... drack inte så mycke igår... ... har blivit en sväng på stan med mor och syster.. sen fika mé syster på bakfickan. ..trevligt.... Nu sitter jag här och funderar på om man kanske ska ta sig en långprommis...härligt väder ute...hmm...


Jag hade sagt att jag inte skulle... men blev så...sorry..*flina..


Irri....snart tre dagar....nada....suck..=(



Av Lina - 10 juli 2007 23:18

... jag har inte orkat skriva...det har vart jobbigt.....tjaffs..=(...


I fredags bidde det då gatufesten....

Jag tog bussen ner på morgonen för att hinna shoppa lite.....

Hittade en hel del kul....fick pricka av lite saker på min inköpslista...! =)......Åt på McD med syster och Cilia...var gott det.....mötte upp M, sprang lite mer i affärer...vid halv fem tog vi oss till den lånade lägenheten.. toppen fin.....

Bidde lite vin...sen ner för Takida......tebax till lägenheten och lite mer vin...fick ett bihang med oss....hmm...

Vart stan igen sedan....jäkligt kul.. Wallmans, Ständut Blakk och massa folk......kanon kväll... lite synd  på vädret...regn...hugha... såg ut som dränkta katter när vi kom hem....


Lördagen tillbringade jag själv i lägenheten......var inte riktigt pigg där ett tag.. suck.....ingen tyckte synd om mig heller... ..=(....

M dök upp senare på eftermiddagen så då bidde det tacos.....tredje gången den veckan..*ler......

Sen kom syster och Cilia......var trevlig med lite rörelse i lägenheten........och M fick ju till slut igång stereon...jäkla scartsladd ...*asg...

Runt nio drog vi på fest...trevligt... en del é för härliga...lastbilchaufförs kvinnan...*ler......

Resten av kvällen var inte så lyckad...regn IGEN... alla borta...jäkla telefoner.... M spårlöst försvunnen....


Åkte hem på söndag... först städning... jag säger då det... dumma fläck...säkert ägnat minst fem timmar på den... och så hade den vart där förr....gaaha....


Jag hade en toppen helg, även fast det blev som det blev... synd att det é över nu...*snyft.......

Det blir nog ett till år där...=)


Sen jag kom hem har det vart bu och bä...inge roligt här alls.......Vet ju ingenting....känns som om semestern min rinner iväg...... om någon ändå kunde bestämma...*suck...

Ett, två?......gör, inte gör?

Puss i alla fall...



Av Lina - 5 juli 2007 15:34

....japp en dag kvar... sen är det dax.... tar bussen imorgon bitti.... jag måste hinna springa lite på stan innan vi ska börja festandet...*ler...

Jag hoppas verkligen att vi ska ha toppen kul nu.... du och jag Majros....*asg...

Vart på stan idag....fika med mor... vart på sysse och inhandlat 3 liter vitt vin och 6 stycken cider.. det borde väl räcka för två dagar...?!!!;oP


Ikväll kommer karln i alla fall.. han har vart borta i nio dagar nu.....det blir väl trevligt... tänkte laga till lite tacos idag igen.... gott...!


Nä nu ska ja packa lite...adios


http://www.sundsvall.nu/gatufesten/

Av Lina - 4 juli 2007 21:51

åh vad irri jag blir... vart på solis idag och pressat lite.... undebart väder.....fick jag nå färg??.....hmm.... nä...men massa soleksem....=(.. jag fatta inte.... blir jag känsligare med åren... när jag var yngre fick jag aldrig nå eksem....men nu har jag tom fått på låren..... åh....det slutar väl med att om nått år så kan jag inte vara ute i solen alls... jag som älskar den...snyft...=(

Är det bra väder i morgon får jag väl hålla mig inne då..... ville ju inte vara alldeles prickig på fredag när det é dags för gatufesten......längtar...=)


Åt tacos med min mor....... tror aldrig man bli less på den maten........gott gott var det..=)


Nä nu börjar Pussycat Dolls.....tjing



Av Lina - 4 juli 2007 01:26

Jag Har :
(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en hel cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) hånglat med en medarbetare
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö

(x) Varit kär

( ) Blivit dumpad

(x) Dumpat någon

(x) Älskar eller saknar någon just nu
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött

( ) kört mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilcrash
(x) haft kramp
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) dansat i månljus
(x) hatat ditt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) kännt som om du håller på att dö
(x) gråtit dig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungt karaoke
(
) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att du gift dig med någon
( ) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än tre timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit så mycket att du skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken

(x) gått i sömnen o lagt dig i fel säng
(x) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) vågsurfat
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit svartsjuk
(x) kan skriva utan att titta på tangenterna.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards