Alla inlägg den 4 september 2007

Av Lina - 4 september 2007 21:49

Åh så duktig jag var igår kväll....åkte och tränade basket......jag hade faktiskt jätte kul...vi var tolv pers..jag var nöjd mé min insats.....det var inte alls speciellt jobbigt...och "treorna" ..ja de gick över förväntan..kul=).....nu ser jag framemot träningen imorgon kväll...´


Såg en film efter träningen..."Bordertown" mé Jennifer Lopez...handlade om våldtäkter och mord i ett fattigt land.... den var rätt okey


I dag har vart en bra dag......fint höstväder.....jag klev upp halv elva...fikade, läste tidningen och tog det lugnt... på eftemiddagen åkte  jag till hallen och solade....välbehövligt..*skratta......

Det blev det en sväng på jobbet...skulle prata mé mamsen, fixade kvitto från träningsvärkstan....så nu får jag tillbaka 1000kr....=), sen blev det lite ärende på stan...handlade mat, köpte lite småsaker....var in på Sportringen och beställde ett par snygga Adidasskor......hoppas hoppas att de finns kvar.....Ägaren skulle ringa till veckan...skorna skickas visst från Holland...

Sen var jag och hälsade på K.......han har tjatat fler gånger att jag ska komma förbi .....så nu så.. var trevligt...satt och pratade i 1½ timme...


Nu i kväll har jag sett Idol...så skoj......jag fattar inte hur en del kan skämma ut sig så....*skratta





Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards