Alla inlägg den 6 september 2007

Av Lina - 6 september 2007 13:39

Här sitter jag och "ojjar" mig...skulle försöka sova...men det gick bara i 40 minuter...sen började bedövningen släppa...ja säger bara det...fy fasiken vad ont jag har i munnen nu.....känner mig halvdöd...har dragit i mig tre värktabletter nu (tur man har en kompis som snart é läkare)..jag hoppas det hjälper.....ska ju jobba om två timmar....=(...


Såg en film igår IGEN... "Zodiac" mé Jake Gyllenhaal...den var rätt så spännande....=)



Av Lina - 6 september 2007 10:57

Sitter här mé halva ansiktet bedövat...idag har jag äntligen fått tagit bort en av visdomständerna.....det gick ju hur enkelt som helst...bedövningssprutan tyckte jag inte om.......Utdragningen av tanden...oj vad fort det gick...blev förvånad...det känns så skönt att veta att den é borta..=).........En annan bra sak é att det blev billigare än vad jag trott...1449kr.......jag trodde det skulle gå på 1800kr....så det var ju bra..... nu ska jag tillbaka dit om 14 dagar...då ska jag ta bort stygnen ......Jag hoppas att det blir bra nu..!

Sen så bokade jag en ny tid för nästa tand.....tyvärr så måste jag vänta till den 1 november...*suck...


Nu ska jag ta och vila mig lite...kanske läsa en bok och hoppas på att bedövningen släpper snart...

Sen klockan 16 é det dags för jobb......=(...

                                          



                                                            

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards