Alla inlägg den 8 september 2007

Av Lina - 8 september 2007 15:24

Igår fredag....jobbade till tolv.......sen bidde det solning...härligt...=)....träffade E............klart vi ska se filmerna...säg bara till när tid finns..=).....

Blev middag på Solis....Nå gratäng mé fläskfilé och tacoschips...var gott...sen blev det blåbärspaj till efterrätt...mumma......Syster var hemma från Ume...roligt att umgås hela familjen...

Vi såg en film, "På smällen"......både mamma och pappa somnade..*ler .....den var sådär......den var över 2 timmar..

Jag sov över på Solis...orkade inte åka hem.........det var första gången på länge som jag vaknade upp till ett dukat frukostbord..=)


Idag har det var skitväder....regn och åter regn...

Jag har vart på stan...inhandlat mer värktabletter...(har fortfarande ont i munnen)..blev en sväng på Dollar....och så köpte jag ett jättefint halsband på REA...25kr...nöjd!=)


Ja just..hämtade paket från ELLOS igår....kanon...nya vinterskor, en blå kofta och en svart tunika..=)


Nu blir det att dammsuga..så mycke katthår......sen blir det duschen...party ikväll........ska bli skoj....=)


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards