Alla inlägg den 10 september 2007

Av Lina - 10 september 2007 22:55

..Jag kom inte i säng förrän klockan två i natt....så det blev bara fyra timmars sömn.....konstigt nog var jag inte så trött i morse....bra det!...tack för skjutsen gubben!

Var jäkligt drygt att jobba......det é svårt att vara trevlig när man har ont....=(....jag fick tag på en akuttid hos Tandläkaren i Nyland....så det blev att ta ut 1½ timmes komp.....

Tandläkaren sa att det inte var så mycket att göra........10% av dem som tar bort en tand får problem...hmm...självklart skulle jag höra till dem tio procenten....=(  Karln spolade rent och så tog han bort stygnen...han tyckte inte de gjorde någon nytta.......sen skrev han ut penicillin som jag ska äta i fem dagar.....men nå starkare värktabletter fick jag inte........=(


Annars har jag inte gjort så mycket idag......gick och la mig en timme när jag kom hem....sen bidde det mat....och sen gick jag och la mig IGEN......sov nästa tre timmar då......

Jag é fortfarande trött....helt slut...å snart blir det sängen


Imorgon é det jobb igen......


Fick ett erbjudande från Haléns....30 % på en vara......kanske blir ett nytt överkast då dah..=)



Av Lina - 10 september 2007 00:19

...kan inte sova...har så ont...det bara pulserar i tandraden.......jag måste ju verkligen sova....ska ju jobba imorgon.......men jag har försökt...det går inte.......*snyft..

Orkar inte det här...fattar inte....varför värker det så!!!....ser så fint ut i munnen...jag blir gråtfärdig...så ont gör.........vill att klockan ska bli 07.00 snart så att jag kan få komma till tandläkaren....=(

Nu ska jag ta nå tabletter och försöka sova....*suck

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards