Alla inlägg den 25 september 2007

Av Lina - 25 september 2007 23:43

Idag så jobbade jag till klockan ett....jätte lugnt var det......

Sen åkte jag, mamsen och pappa till veterinären i H-sand........blev dyrt det....1660kr...=(.....Sessan har nån inflammation......veterinären vet inte vad det é.....så vi kom överrens om att skicka "bakterierna" på odling...så i slutet av den här veckan lr i början på nästa vecka så får jag provsvaren..........så det blir nog penicillin för lillgumman IGEN....

Ja just....ska börja mé "allergifoder" igen....dyrt dyrt...=(

Fick i alla fall en slant av pappa...tack..!=)


Efter veterinärbesöket åkte vi vidare till Sundsvall och Birsta Köpcentrum.... ..jag var väldigt lugnt....hittade typ inget...blev någon ögonskugga, en liten spegel, ett sovlinne, rakblad och kattsand.....jag tycker att jag var riktigt duktig..*asg...


Ikväll har jag blitt bjuden på pizza, sett Idol, DH...och slöat framför datorn......och fällt några tårar...livet é inte lätt...*snyft......


Nä nu blir det sängen.... imorgon é det jobb och basket som står på schemat....


Godnatt


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards