Alla inlägg under september 2007

Av Lina - 24 september 2007 11:47

..Har precis ringt veterinären........fick en tid imorgon 14.45 till Sessan...mammas lilla gumma......tycker så synd om henne......jag tror att hon é allergiskt mot nå...men vad??...blommor??...

Jag hoppas pappa é ledig så han kan följa mé imorgon......


Sessangumman



Nu blir det duschen.....sen tror jag att jag ska ut och gå......det é mulet....rätt så varmt...14grader......

Ikväll é det basketträning..=)


....jag måste!!!!




Av Lina - 23 september 2007 13:14

...Då var det söndag då.........jättefint väder ute...solen lyser och det é blå himmel.......

Ska äta på Solis klockan 15....tror jag ska ta mé mig kameran så jag kan knäppa några kort på vägen dit......löven på träden é ju så fina nu....röda, gula, orange...=)

Klockan 16 é det jobb som gäller igen.......jag längtar så till klockan 22 ikväll....då é äntligen den här jobbarhelgen över.......ska bli skönt..é ju ledig imorgon oxå..=)


....Ja just...har jag bestämt mig??....det snurrar runt i huvudet på mig....kan inte tänka riktigt klart.....shit vad jobbigt......jag hoppas att det blir bra till slut i alla fall.....*snyft...


Nu blir det duschen...


Av Lina - 22 september 2007 15:04

oj oj oj...jag mår lite halvdåligt nu........i torsdags när jag var på stan köpte jag 1kg färdigstekta frysta köttbullar...tänkte att det var bra att ha hemma .......men vad gör jag...jo åker till Solis...lägger köttbullarna i kylskåpet........jag var borta lite fler timmar än beräknat...så köttbullarna hade tinat upp ....typiskt.....och inte ska man ju frysa om dem då..... ...så nu é det tredje dagen jag äter köttbullar....hugha...blää...... È fortfarande några kvar i påsen.....ska ge dem till Dix ikväll.....då blir han glá


Idag har jag i alla fall vart på stan mé mamsen och syster....småhandlade lite på Dollar....sen köpte jag en lång, röd tjocktröja på Terrakotta...riktigt mysig....=)...


Träffade två pers...idag....blir irri.....ni får mig att tveka ännu mer....

..hmmm.... det é kanske bra det......blir kanske lättare att ta ett beslut


Nä nu ska jag göra mig i ordning...jobb klockan 16 igen..... 


Av Lina - 21 september 2007 14:45

Jag har inte gjort annat än gnällt den sista tiden...men jag é verkligen  less....Jag har funderat hela morgonen..jag måste ta tag i saker och ting nu......finns så mycket att fixa......det känns tungt...men jag har faktiskt bara ett liv...och jag måste försöka göra det bästa utav det....som det é nu...det funka inte....tyvärr.........jag vill göra något annat.....jag vill inte slava i hemtjänsten längre...=(....jag vill se något annat...

Det där psyk.....nu får jag faktiskt skärpa mig...jag kan om jag vill..OCH JAG VILL!!!


Nä nu ska jag göra i ordning mig....jobbarhelgen väntar.....jag delar 16-22 kvällarna mé en trevlig kollega, P......bra det!=)


...



Av Lina - 20 september 2007 16:20

fasiken...jag vet inte vad jag ska göra...blir galen..om någon kunde hjälpa mig...*suck...


Igår, onsdag..jobb...sen basketträning.. var riktigt roligt....svettigt som vanligt...

Sen var det tvkväll....Idol, Grey´s, Top Model.....


Idag, torsdag...ledig..=).... vart på stan mé mamsen...20% på Wedins...köpte ett par snygga röda skor...kan jag använda dem i vinter tillsammans mé min röda väska..*ler...

Just nu sitter jag på Solis.... hade en räkning jag måste betala....internet klatrar ju hemma IGEN...less...

Nä nu ska jag på Sportringen...Adidasskorna har kommit...*glá...


Ikväll blir det lugnt...har egentligen träning...men gjorde nå konstigt mé ryggen igår...så jag har svårt att böja mig ner.....jäkla långa rygg...=(


På återseende....


Av Lina - 18 september 2007 15:19

è på Solis nu...gick hit efter jobbet....måste ju hämta cykel...det tar sådan tid att gå till jobbet på morgonen.....

Ringde nyss till Sportringen...har beställt ett par skor..men de hade inte kommit ännu...tyvärr.....behöver ju dem typ NU....Reebookskorna é inge snygga längre..=(


Igår, måndag....jobbade hela dagen....på kvällen blev det träning... var jättekul....gick väldigt bra att sätta skotten...men kondisen var det sämre mé.......helt slut.. ..*skratt......längtar till träningen imorgon....=)


Som sagt..idag har jag jobbat....sen händer nog inte så mycke mer... tänkte att jag skulle vila en stund nu.... sen ska jag väl cykla hem och laga någon mat....och kanske dammsuga lite.......hmm....karln kommer i alla fall hem idag...=)..

Senare blir det Idol och DH...=)


É verkligen avis jag....lyx...vill oxå......om man kunde ha hängt på... ..åh...en del fatta då inte..!!!


Mycke probs. nu.....*suck

Av Lina - 17 september 2007 17:58

Åh...vad händer egentligen??..vad blir det av allt??..*suck

Av Lina - 16 september 2007 15:56

Dagarna går så himla fort...har ju inte skrivit sen i tidags...oops...

Upptäckte att Sessan är svullen runt munnen IGEN......nu måste jag beställa tid till veterinären i veckan...stackarn....hon måste ha ont...jag tycker att hon ätit dåligt den sista tiden..=(


Onsdag:..Jobb........sen åkte jag till Solis...sov över där.....underbart...jag sover så bra där borta...mycket bättre än hemma...det beror väl på att jag inte behöver ha någon kontroll där... (Lina é ju kontrollmänniska)


Torrsdag:..Slappardag...och så jobbade jag på kvällen...


Fredag:....jobb...sen blev det 40års kalas...GRATTIS Micke! ....trevligt...gott mé smörgåstårta......kom hem vid tvåtiden...jag var såå trött...


Igår, lördag:.....Bidde en sväng på stan...köpte lite mat och var på Sysse........E och jag hade bestämt oss för utgång ...

- Vi måste passa på så länge som vi é unga...=)

E och hennes bror dök upp vid 20...satt här och surrade och drack......E brukar dricka "Pepino" och Sprite.......Jag hade oxå köpt det.....väldigt gott...men sött...blev lite halv illamående faktiskt......

Åkte in på Glajjan strax efter tolv......var rätt okej mé folk....trevligt folk=)......blev dans och shotsdrickande...

Sen så avslutades kvällen på Sylos...och kebab...ovanlig..!*skratta .......åt knappt nå av kebaben i natt.....bra det.....fick jag god frukost i dag i stället...=)


Jag har inte gjort så mycke idag...sovit och latat mig framför tvn och datorn...en typisk söndag......


Uppdatering om tandvärken.....fick starkare värktabletter utskrivna...men har inte ätit så många.......har blivit mycke bättre....har inte alls speciellt ont nu....jippi!!...


Nä nu ska jag försöka ta mig till duschen.....som J sa...- Du ser väl ut som ett Åkerspöke nu......!....tack för den du...*asg...


Ett leende...vad ska jag ta mig till?=(


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 Ja, vi é polare
 Vi é bekanta
 Jag känner dig inte, men vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards